دانلود بازی Murdered: Soul Suspect برای PC

دانلود بازی Murdered: Soul Suspect برای PC

دانلود بازی Murdered: Soul Suspect برای PC

دانلود بازی Murdered: Soul Suspect برای PC

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود بازی Murdered: Soul Suspect برای PC

دانلود بازی Murdered: Soul Suspect برای PC

…:: نسخه کامل با کرک CODEX ::..

اولین سخن ها از بازی جدید کمپانی قدرتمند Square Enix با عنوان Murdered: Soul Suspect با نمایش تیزی بسیار مختصر، اما تأثیرگذار به میان آمدند و پس از آن، تقریباً هیچ چیز جدیدی شنیده نشد. مدتی پیش، به مناسبت راهیابی این بازی به نمایشگاه E3 2013 دموی تازه ای به همراه اطلاعات بیشتر از بازی به اشتراک گذاشته شد که با عکس العمل های مثبت بسیاری مواجه گردید. Murdered که توسط استودیوی Airtight Games در حال ساخت است، پر از ایده های بکر و جاه طلبانه خواهد بود که به نظر پیش از این، در هیچ عنوان دیگری تجربه نشده اند.
آن ها با برداشتن پرده بین عالم زندگان و مردگان، بار دیگر بازیکنان را با دنیای مرموزی همراه می کنند که اطلاعات چندانی از آن در دسترس نیست و همیشه پی بردن به اسرار اموات یکی از جالب ترین سوژه هایی بوده که در صنعت بازیسازی و حتی سینما بسیار به آن ها پرداخته شده است. در Murdered خلاقیت حرف اول را می زند. از داستانی پیچیده و تاریک گرفته تا گیم پلی خاص و نامحدود آن که هیچ چیز (حتی دیوارها و موانع موجود در محیط) نمی تواند مانع پیشروی شما شود. تا کنون اولین نمایش های این بازی بسیار مورد توجه قرار گرفته و اطلاعات اندکی از آن منتشر شده است. داستان مربوط به کارآگاه زبده ای به نام رونان اوکانر (Ronan O’Connor) می شود که به عنوان یکی از مأموران ماهر شهر Salem شناخته می شود. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

دانلود بازی Murdered: Soul Suspect برای PC

او در ابتدا، بنا به دلایلی نامعلوم در یک درگیری توسط فردی ناشناس کشته می شود و در حالیکه روح از کف داده، آخرین لحظات زندگی خود را نظاره می کند. او نیز مانند همه مردگان، کشته شدن خود را نمی پذیرد و سعی می کند تا کاری برای نجاتش انجام دهد. اما دیری نمی پاید که به حقیقت امر پی می برد و سعی می کند با قبول کردن حقایق به دنبال قاتل ناشناخته خود گشته و با مجازات او از پایمال شدن خون خود و دیگر قربانیان جلوگیری کند تا در نهایت به رستگاری و آرامش برسد. او با جای گلوله هایی که حتی بر روح بی جسمش حک شده، تا آخرین لحظه داستان برای دنبال گرفتن تلاش می کند.
داستان در Murdered فضایی بسیار مرموز با تمی تاریک دارد و به سبک آثار دهه ۷۰ سینمای هالیوود روایت می شود و طبق پیش بینی سازندگان، به سرعت با مخاطب ارتباط برقرار کرده و حس همذات پنداری را در او بیدا کند. رونان در این مسیر با شخصیت های بسیاری از ارواح همراه می شود که هر کدام داستان های فرعی خود را داشته و به نوعی در خط اصلی حل می شوند. لازم به ذکر است که شباهت های غیر قابل انکاری ما بین این بازی‌ و عنوان مشهور Capcom یعنی Ghost Trick وجود دارد که باعث می شود ناخواسته این دو را با یکدیگر مقایسه کنید. جذابیت و ایده های جالب در Murdered به داستان ختم نمی شود. اولین صحنه های به نمایش درآمده از فضای کلی گیم پلی، حرف های زیادی با خود به همراه داشتند.

دانلود بازی Murdered: Soul Suspect برای PC

به نظر می رسد که محدودیت در این بازی معنایی ندارد و هیچ مانعی نمی تواند جلوی حرکات شخصیت اصلی را بگیرد. رونان می تواند از دیوار، اجسام، اشیاء و حتی اشخاص به راحتی عبور کند و تمامی ویژگی هایی که از یک روح در ذهن خود دارید را به شما نشان دهد. علاوه بر موارد مذکور، امکان تسخیر انسان ها و شخصیت های درون بازی هم وجود دارد که بخش عمده ای از گیم پلی را شامل می شود. در نمایش گیم پلی، دیده شد که رونان توانست با تسخیر جسم یکی از مأموران پلیس، سرنخ های بدست آمده را جمع آوری و همچنین تأثیرات پویایی بر حالات وی وارد کند. هر چه باشد، او یک روح است و به قول معروف دستش از دنیا کوتاه است! به همین دلیل می تواند از طریق تسخیر دیگران به آنچه می خواهد دست یافته و به نوعی در دنیای زندگان حضور پیدا کرده و تأثیرگذار باشد. حل معماها و پیگیری سرنخ های موجود به سبک پرونده های عنوان مطرح L.A Noire نقش پررنگی در خلال گیم پلی خواهد داشت.
همچنین با برخی موجودات ماورائی و ارواح ناآرام که به عنوان دشمنان و خطرات احتمالی موجود در دنیای بازی از آن ها یاد می شوند، روبرو خواهید شد که با استفاده از قدرت های فرا بشری باید با آن ها مقابله کرد. در نهایت، خطی بودن ساختار گیم پلی که از نقطه ای شروع و به نقطه ای ختم می شود محسوس است و به نظر می رسد که وسعت مناسب محیط و نقشه ها تا حد زیادی از نگرانی ها کاسته باشد. از نظر گرافیکی Murdered یک اثر هنری کم نظیر است و به آثار سینمای کلاسیک هالیوود شباهت های بسیاری دارد. احتمالاً عناوینی همچون Murdered می توانند یک خداحافظی شکوهمند با پلتفرم های نسل فعلی را رقم بزنند. این روزها که اکثر قریب به اتفاق سازندگان و ناشران تمرکز خود را روی پلتفرم های نسل بعدی گذاشته و عناوین جدیدشان را برای آن ها معرفی می کنند، IP جدید Square Enix می تواند امید را برای مدتی به دل خیلی ها بازگرداند و تجربه های تازه تری را نوید دهد.
منبع توضیحات: وبسایت پردیس گیم

دانلود بازی Murdered: Soul Suspect برای PC

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista 64bit with Platform Update for Windows Vista
Processor: High-Performance Dual Core CPU or Quad Core CPU
Memory: 2 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ HD 3870 512MB RAM / Nvidia GeForce 8800GT
DirectX: Version 10
Hard Drive: 12 GB available space

دانلود بازی Murdered: Soul Suspect برای PC

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

راهنمای نصب بازی:
۱ – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
۲ – آنتی ویروس سیستم را به صورت کامل غیر فعال کنید.
۳ – نرم افزار DAEMON Tools را دانلود و نصب کنید. (برای دانلود اینجا کلیک کنید)
۴ – پس از نصب نرم افزار، فایل Murdered.Soul.Suspect.iso را با استفاده از نرم افزار DAEMON Tools اجرا نمایید.
۵ – وارد My Computer شده و وارد درایو مجازی جدیدی که ایجاد شده شوید.
۶ – با اجرای فایل setup.exe به نصب بازی بپردازید.
۷ – بعد از پایان مراحل نصب بازی آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
۸ – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه بازی را اجرا کنید وارد پوشه ی CODEX شوید و پوشه ی Binaries را در محل نصب بازی کپی نمایید.
۹ – پس از کپی کرک ممکن است با اخطار تکراری بودن آن رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
۱۰ – بازی با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک بازی هرگز نباید آنرا به صورت آنلاین آپدیت کنید.

.:: بخش اول ::.


.:: بخش دوم ::.


.:: بخش سوم ::.


.:: بخش چهارم ::.




نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







مطالب مرتبط
دانلوده بازی اساسین کرید
دانلود انیمیشن موش و گربه The Tom and Jerry Show 2014 فصل اول
دانلود تمام قسمت های تام و جری
دانلود فصل دوم سریال انیمیشنی Ultimate Spider-man S2 2013
دانلود بازی بسیار زیبای Harry Potter and the Deathly Hallows, Part 1
دانلود بازی Dead Rising 3 برای PC
بازی الکترو چاک ElectroChuck 2.0.0 – آیفون ، آیپد و آیپاد
بازی کشتی کج مجازی
بازی قهرمان Hero Forge v1.3.2 – اندروید
پکیج بازی های پرطرفدار این سایت (حتما دیدن کنید!!!)
بازی فوق العاده گرافیک بالا مکس پین آندروید - Max Payne Android Game Hi graphic
دانلود نسخه جدید و کم حجم بازی PES 2014 – جاوا
دانلود بازی کم حجم 6 بازی جدید ایرانی
6 بازی جدید ایرانی دانلود F1 2013 - بازی مسابقات فرمول یک 2013 (بصورت فوق فشرده)
دانلود کم حجم BlackBox بازی بینظیر Watch Dogs برای کامپیوتر
دانلود نسخه BlackBox بازی اسنایپر Sniper Elite 3 برای کامپیوتر
دانلود بازی ۴PM برای کامپیوتر با گرافیک عالی
دانلود بازی فوق العاده ی Divinity Original Sin برای کامپیوتر (+16 سال)
دانلود بازی The Wolf Among Us Episode 5 برای PC
دانلود بازی کم حجم The Walking Dead Season 2 Episode 2 برای کامپیوتر (+7 سال)
دانلود بازی فشرده و بسیار جدید 2015 State of Decay Lifeline
دانلود بازی اکشن Star Wars Battlefront کم حجم
دانلود بازی شبیه سازی اتوبوس European Bus (واقعی و فوق العاده برانید)
دانلود بازی جدید کامپیوتری اکشن 2015 Kill The Bad Guy بسیار کم حجم شده
دانلود بازی فشرده و کم حجم شده ی Homefront Ultimate Edition برای کامپیوتر
دانلود بازی کم حجم شده و فشرده ی Hydrophobia Prophecy
دانلود 2500 بازی خاطره انگیز آتاری All Old Atari Games 2500 فقط 11 مگ!!!
دانلود بازی جدید و فشرده ی Game Stock Car 2013 برای PC
بازی ایرانی ارتش های فرازمینی + دانلود
دانلود بازی کم حجم فیفا 2015 با حجم 19.7 مگابایت
پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید