دانلوده برنامه

دانلوده برنامه

دانلوده برنامه

دانلوده برنامه

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلوده برنامه
تلویزیون اینترنتی ایران


iraniptv


لذت تماشای تلویزیون با رسانه اینترنتی ایران گیت
امکان دسترسی اینترنتی به برنامه های تلویزیون برای هر کدام از ما به دلایلی ضروری است.  رسانه اینترنتی ایران گیت آمده است که دقیقا همین امکانات و بیشتر از آن را به شما ارائه کند. با سرویس رسانه اینترنتی  میتوانید در هر زمان و هر مکانی مانند محل کار ، مترو ، خیابان و حتی مسافرت با دسترسی به اینترنت به این رسانه بسیار جذاب و پرطرفدار متصل شوید و برنامه ای تلویزیونی مورد علاقه خودتان را ببینید و به آرشیو غنی از انواع ویدئو های خانگی دسترسی داشته باشید.


iraniptv
امکانات:
  • پخش زنده شبکه های ملی
  • دسترسی به برنامه های یک هفته گذشته شبکه ها
  • قابل اتصال با انواع خطوط اینترنت پر سرعت و موبایل
  • قابلیت تصویر در تصویر دو شبکه مختلف به صورت همزمان
  • نمایش ماتریسی کلیه شبکه ها
  • نمایش ویدیو و فیلمهای درخواستی آرشیوی



همیــن الان دانلـــود کنیــد



شبکه اجتماعی سرزمین


sarzaminblog


شبکه اجتماعی سرزمین

برترین شبکه اجتماعی ، با عضویت در خانواده سرزمین می توانید عکس فیلم موزیک و حال خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید در ضمن دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد

شما هم به خانواده سرزمین بپیوندید

جهت ورود به سایت کلیک کنید


 

MediaCoder

MediaCoder 0.8.30 Build 5620 Finalبرنامه اي حرفه اي و بسيار قدرتمند براي تغيير كدك فايلهاي ويديوويي و صوتي . توسط اين برنامه مي توانيد انواع فايلهاي صوتي و ويديويي را تغيير فرمت داده و كنترل كاملي بر روي تمامي جزئيات از جمله : سايز , كيفيت , نوع كدك فشرده و ... داشته باشيد .
 كيفيت برنامه در تبديل فرمتهاي ويديويي بسيار بالا مي باشد و نظير اين برنامه به ندرت يافت مي شود .
 البته دستيابي به نتيجه كيفيت مطلوب نياز به تنظيم دقيق تنظيمات خروجي دارد . ورودي برنامه از طيف وسيعي از فايلهاي صوتي و ويديويي پشتيباني ميكند و از اين لحاظ نيز كم نظير مي باشد .
 توسط اين برنامه مي توانيد فايلهاي حجيم ويديويي را با حداقل افت كيفيت به فرمتهاي كم حجم مثل Divx تبديل كنيد .


 

asemanhost


irlicense

 

SkitchSkitch 2.3.1.163 نرم افزاری رایگان و خوش ساخت برای اضافه کردن سریع متن و نوشته های دلخواه بر روی تصاویر است که با ابزارهای متنوعی که در اختیار شما می گذارد توانایی ایجاد هرگونه متن و علامتی را بر روی عکسهای شما دارد. امکان عکسبرداری از صفحه نمایش و به اشتراک گذاری مستقیم عکسهای ویرایش شده توسط این برنامه در شبکه های اجتماعی از دیگر ویژگیهای این نرم افزار می باشد .

 

asemanhost


irlicense

 

Joboshare DVD CreatorJoboshare DVD Creator 3.5.1.0510 نرم افزاری حرفه ای و قدرتمند برای ویرایش دی وی دی و رایت دی وی دی می باشد که تنها با چندین مرحله می توانید به آسانی تمامی فایل های ویدئویی شناخته شده و ومعروف مانند AVI, MPEG, DAT, MPG, WMV, ASF, MP4, 3GP, VOB و غیره را تبدیل نموده و برروی دی وی دی به منظور تهیه نسخه پشتیبان رایت نمایید. با در دست داشتن این برنامه ساخت دی وی دی ساده می توانید فایلهای ویدئویی خود را بصورت اسلاید شوهای ویدئویی تبدیل نموده و ویدئو کلیپ های خود را بوسیله بریدن و تغییر اندازه، ویرایش نمایید. این برنامه سازنده دی وی دی منوها و روشهای ویرایش منوی جذاب فراوانی برای یاری شما در رایت یک دی وی دی حرفه ای ارائه می نماید. Joboshare DVD Creator به شما اجازه می دهد تا NTFS یا PAL بودن ویدئو را مشخص نموده، نسبت ابعاد ویدئو بصورت ۴:۳ یا ۱۶:۹ را تنظیم نمایید و فیلمهای خود، پوشه دی وی دی و یا فایلهای ISO خود را برروی دی وی دی با کیفیت عالی و دلخواه رایت نمایید. همچنین این نرم افزار از فرمتهای دی وی دی متعدد مانند DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD +RW, DVD-5, DVD-9 پشتیبانی می نماید.

 

asemanhost


irlicense

 

Restore Point CreatorRestore Point Creator 2.4 Build 3 Final ابزار سیستمی System Restore که در ویندوز وجود دارد کاربر را قادر میسازد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی در ویندوز آن را به سادگی به حالت قبل از ایجاد مشکل برگرداند. برای مثال ممکن است شما با نصب یک نرم افزار یا سخت افزار جدید در سیستم باعث به وجود آمدن یک مشکل جدی در آن شوید. این مشکل میتواند به علت وجود ناسازگاری درایورهای سخت افزار یا هر عامل دیگری باشد. اگر در این هنگام قابلیت System Restore در ویندوز شما فعال بوده و تنظیم شده باشد به سادگی میوانید ویندوز را به حالت قبل از نصب سخت افزار یا نرم افزار برگردانید، Restore Point Creator نام نرم افزاری کم حجم و رایگان جهت مدیریت و ایجاد نقاط بازگردانی در System Restore ویندوز میباشد که کاربران با استفاده از آن قادرند نقاط Restore موجود در System Restore ویندوز را ویرایش، حذف و یا ایجاد کرده تا در صورت بروز هر گونه مشکلی در ویندوز آن را به سادگی به حالت قبل از ایجاد مشکل بازگردانی کنند .

 

asemanhost


irlicense

 

مرورگر قدرتمند Mozilla Firefox

مرورگر اینترنت Firefox Browser for Android 29.0.1 Final به صورت رسمی از شرکت موزیلا منتشر شده است. این مرورگر موبایل بهترین گشت و گذار را در گوشی موبایل شما به ارمغان می آورد. سریع بودن، راحتی در استفاده و سفارشی کردن، به همراه داشتن آخرین موارد امنیتی و ویژگی های حفظ حریم خصوصی از جمله مواردی است که به شما در آنلاین بودن امن کمک می کند. این مرورگر موبایل از آخرین استانداردهای وب نظیر HTML، CSS و javascript و همچنین APIها پشتیبانی می کند. با مرورگر فایرفاکس برای موبایل، شما می توانید تاریخچه ها، بوک مارک ها و کلمه های عبور بین کامپیوتر و موبایل خود را هماهنگ کنید. همچنین شما این امکان را دارید تا افزونه های فایرفاکس را نیز برروی آن نصب کنید و با این کار فایرفاکس شما همان چیزی می شود که شما دوست دارید.

 

asemanhost


irlicense



نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







مطالب مرتبط
پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید