جان سینا

جان سینا

جان سینا

جان سینا

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
جان سینا

جان سینا

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
جان سینا
لقب(ها) John Cena
Mr. P[۱]
The Prototype[۲]
Juan Cena
قد معرفی‌شده 6 پا و ۱ اینچ[۳]
وزن معرفی‌شده ۲۴۰ پوند (۱۱۰ کیلوگرم)[۳]
زادروز ۲۳ آوریل ۱۹۷۷ ‏(۳۷ سال)[۴]
نیوباری غربی, ماساچوست[۳]
محل زندگی تمپا، فلوریدا, فلوریدا[۵]
معرفی‌شده از اطلاعات طبقه‌بندی شده (UPW)[۲]
نیوباری غربی, ماساچوست,(WWE)[۳]
مربی(ها) Ultimate Pro Wrestling[۲]
Ohio Valley Wrestling[۱]
آغاز به کار ۲۰۰۱[۱]
وب‌گاه رسمی http://cena-central.com/

(برای طرح سوال و گفتگو درباره این شخص به صفحهٔ بحث این صفحه بروید: برای این کار روی کلمه بحث در بالای مقاله کلیک کنید)
جان فلیکس آنتونی سینا (به انگلیسی: John Felix Anthony Cena)، بازیگر، رپر، بدن ساز و کشتی‌گیری در کمپانی WWE و متولد ۲۳ آوریل ۱۹۷۷ می‌باشد.[۶][۷] وی فعالیت ورزشی خود در کشتی حرفه‌ای را از سال ۲۰۰۲ میلادی آغاز کرده و تاکنون موفق به کسب کمربندهای بسیاری در تمامی رشته‌های زیرمجموعه گردیده‌است. از جمله این که او تاکنون توانسته ۱۱ بار قهرمان کمربند WWE شود و رکورد این زمینه را در دست دارد. او هم‌اکنون عنوان محبوب‌ترین کشتی‌گیر را با خود یدک می‌کشد. او به‌عنوان بازیگر هم فعالیت کرده، که از آن جمله در فیلم تفنگ دار دریایی ایفای نقش کرده‌است. او در حال حاضر در برند WWE RAW فعالیت می‌کند. از دیگر افتخارات او می‌توان گفت که وی توانسه دوبار در مسابقه ۳۰ نفره رویال رامبل (۲۰۰۸ و ۲۰۱۳) پیروز شود.

دوران ورزشی

از سال ۲۰۰۲ تا سال ۲۰۰۶

جان سینا: قهرمان کمربند ایالات متحده در سال ۲۰۰۴

جان سینا در اولین مسابقه اش در مراغه مقابل کرت انگل قرار گرفت که در نهایت شکست خورد. در پی پر ویو ونجنس سال ۲۰۰۲ توانست کریس جریکو را شکست دهد. در بکلش سال ۲۰۰۳ سر کمربند WWE با براک لزنر مبارزه کرد که در نهایت شکست خورد. در ونجنس سال ۲۰۰۳ در یک مسابقه تک به تک در مقابل آندرتیکر قرار گرفت که شکست خورد. در سال ۲۰۰۴ در رستلمنیا ۲۰ با شکست دادن بیگ شو توانست برای اولین بار قهرمان کمربند ایالات متحده بشود. در کل در سال ۲۰۰۴ سه بار این کمربند را به دست‌آورد. سینا در مسابقه ۳۰ نفره رویال رامبل سال ۲۰۰۵ نیز شرکت کرد اما باتیستا در آن پیروز شد.

در رستلمنیا ۲۱ با شکست دادن جی بی ال توانست کمربند WWE را به دست‌آورد و اولین قهرمان جهانی اش را به دست‌آورد. در جادگمنت دی ۲۰۰۶ سینا توانست جی بی ال را در یک مسابقه I Quit شکست دهد و قهرمان باقی بماند. جان سینا در سامراسلم در مقابل کریس جریکو قرار گرفت که با شکست دادن جریکو عنوانش را حفظ کرد. جان سینا در پی پر ویو New Year's Revolution سال ۲۰۰۶ در یک مسابقه اتاق حذف توانست از عنوانش دفاع کند اما پس از مسابقه ادج با استفاده از جمدان مانی این د بنک خود کمربند را به دست‌آورد اما ۳ هفته بعد سینا در رویال رامبل ۲۰۰۶ ادج را شکست داد و یک بار دیگر قهرمان کمربند WWE شد. در راو به تاریخ ۶ فوریه، قرار شده بود جان سینا و ماریا کانلیس در مقابل ادج و لیتا قرار بگیرند. پیش از مسابقه ماریا از بابت مسابقه نگران بود و جان سینا به مدت طولانی ماریا را بوسید.[۸] با پیروزی جان سینا و ماریا در آن مسابقه، این درگیری به نفع سینا تمام شد. حریف بعدی سینا برای کمربند WWE تریپل اچ بود. سینا و تریپل اچ در رستلمنیا ۲۲ با هم مسابقه دادند که در آن جان سینا پیروز شد.

از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳

در پی پر ویو شب قهرمانان ۲۰۱۱، جان سینا با شکست دادن آلبرتو دل ریو توانست برای دهمین بار قهرمان کمربند WWE شود و به طور کلی دوازدهمین عنوان قهرمانی جهانی اش را به دست‌آورد.[۹] در پی پر ویو هل این ا سل در یک مسابقه هل این ا سل مقابل سی ام پانک و آلبرتو دل ریو قرار گرفت که در آن به علت دخالت‌های ریکاردو رودریگز، سینا نتوانست در اواخر مسابقه درِ قفس را باز کند و به مسابقه ادامه دهد و دل ریو با پین کردن سی ام پانک پیروز شد.[۱۰] در سروایور سریز، راک (که از رستلمنیا ۲۰ در سال ۲۰۰۴ به بعد دیگر مسابقه نداده بود و قرار بود در رستلمنیا ۲۸ مقابل سینا قرار بگیرد) و سینا هم تیمی شدند و میز و آر-تروث را شکست دادند. پس از مسابقه راک حرکت Rock Bottom را انجام داد.

مدتی بعد در یکی از شوهای WWE RAW در اواخر سال ۲۰۱۱، در حالی که جان سینا در حال مبارزه با مار هنری بود، کین از مصدومیت بازگشت و وارد رینگ شد و حرکت Chokeslam را روی سینا انجام داد و این کار به درگیری بین این دو انجامید. سینا و کین در پی پر ویو رویال رامبل ۲۰۱۲ در یک مسابقه تک به تک مقابل هم قرار گرفتند که مساوی به پایان رسید. مدتی بعد کین با انداختن ایو تورس در آمبولانس، جان سینا را به یک مسابقه آمبولانس دعوت کرد. اما وقتی که کین قصد برنده تورس با آمبولانس را داشت، سینا تورس را نجات داد و اورا بوسید.[۱۱] این درگیری تا پی پر ویو اتاق حذف نیز ادامه دار شد در جایی که سینا با شکست دادن کین در یک مسابقه آمبولانس توانست این درگیری را به نفع خودش به پایان برساند.[۱۲] در رستلمنیا ۲۸ (طبق قراری که سال قبل گذاشته شده بود) سینا در مقابل راک قرار گرفت که در آن شکست خورد. در شوی WWE RAW یک شب بعد از رستلمنیا، براک لزنر به WWE بازگشت و حرکت F-5 را روی جان سینا انجام داد. این دو در اکستریم رولز در یک مسابقه اکستریم رولز مقابل هم قرار گرفتند که در آن سینا پیروز از رینگ خارج شد. در این مدت سینا و مدیر برنامه ریزی WWE RAW یعنی John Laurinaitis با هم درگیری پیدا کرده بودند. John Laurinaitis اعلام کرده بود که در پی پر ویو Over The Limit مقابل سینا قرار خواهد گرفت. در آن مسابقه بیگ شو دخالت کرد و جان سینا شکست خورد. سینا و بیگ شو در پی پر ویو بدون راه خروج در یک مسابقه قفس فولادی مقابل هم قرار گرفتند که در آن جان سینا پیروز شد و بنا بر شرطی که پیش از مسابقه گذاشته بودند، با پیروزی سینا، John Laurinaitis از شغلش برکنار شد.

در پی پر ویو مانی این د بنک، یک مسابقه نردبانی سر چمدان مانی این د بنک (مربوط به کمربند WWE) بین جان سینا، بیگ شو، کین، میز و کریس جریکو برگزار شد که جان سینا با پیروزی در آن توانست برای اولین بار صاحب چمدان مانی این د بنک شود.[۱۳] او با استفاده از چمدان اعلام کرد که در قسمت ۱۰۰۰ شوی WWE RAW مقابل قهرمان کمربند WWE یعنی سی ام پانک قرار خواهد گرفت. آن مسابقه به خاطر حمله بیگ شو به سینا با رد صلاحیت شدن سی ام پانک به اتمام رسید. پس از آن جان سینا برای به دست آوردن این کمربند در سامر اسلم و شب قهرمانان و سروایور سریز تلاش کرد که در همه آن‌ها بنا بر دلایلی از جمله دخالت گروه شیلد، نا موفق بود.

در ۲۲ اکتبر ای جی لی شغل مدیریت WWE RAW را به خاطر بهانه‌های فشار بر کشتی گیران و داشتن رابطه با جان سینا از دست داد. همان هفته، ویکی گررو مدارکی از شام خوردن با هم سینا و ای جی نشان داد که‌ای جی به اتاق سینا می‌رفت. در WWE RAW، جان سینا و ای جی هم دیگر را بوسیدند و به ویکی گررو و زیگلر "چیزی برای بحث کردن" دادند. در همان شب، بعد از پیروزی جان سینا در یک مسابقه مقابل دولف زیگلر، ای جی دوباره سینا را بوسید و رابطه آن‌ها شروع شد.[۱۴][۱۵] در پی پر ویو میزها، نردبان‌ها و صندلی‌ها (تی ال سی) ای جی لی با دخالت در مسابقه نردبان زیگلر و سینا و هل دادن سینا و کمک به زیگلر برای پیروزی در مسابقه، تبدیل به چهره منفی شد.[۱۶] در شب بعد در WWE RAW، به خاطر بوسیدن سینا، جایزه بوسه سال را برد. ای جی و ویکی شروع به دعوا کردند و ای جی مقابل ویکی، زیگلر را بوسید. مدتی بعد ای جی لی با زیگلر در مقابل سینا و ویکی در یک مسابقه قرار گرفت، اما بیگ ای لنگستون از طرف ای جی به سینا حمله کرد. مدتی بعد در شوی WWE RAW در اوایل سال ۲۰۱۳، جان سینا در یک مسابقه قفس فولادی توانست با وجود دخلت‌های بیگ ای لنگستون و ای جی لی، دولف زیگلر را شکست دهد و این درگیری را به تفع خود به پایان برساند.

جان سینا (با پای مصدوم) به عنوان قهرمان کمربند WWE در ۲۰۱۳

جان سینا در مسابقه ۳۰ نفره رویال رامبل ۲۰۱۳ شرکت کرد و در آن پیروز شد و قهرمان کمربند WWE را برای مبارزه در رستلمنیا انتخاب کرد. در این مدت او با گروه شیلد درگیر شد و به همراه شیمس و رایبک در پی پر ویو اتاق حذف (المینیشن جمبر) مقابل گروه شیلد مبارزه کرد اما آن‌ها شکست خوردند. در رستلمنیا، او مقابل راک مبارزه کرد و توانست برای بار یازدهم قهرمان کمربند WWE شود و سیزدهمین عنوان قهرمانی جهانی اش را به دست‌آورد.[۱۷] او در پی پر ویو اکستریم رولز مقابل رایبک در یک مسابقه Last Man Standing سر کمربندش مبارزه کرد اما آن مسابقه مساوی شد. اما این درگیری این جا خاتمه نیافت و آن‌ها در پی پر ویو انتقام (پی‌بک) در یک مسابقه ۳ ایستگاه جهنم مبارزه کردند و در آن سینا پیروز شد. جان سینا در پی پر ویو مانی این د بنک مقابل مارک هنری از کمربندش دفاع کرد.[۱۸] اما در سامراسلم، کمربند را به دنیل برایان باخت. پس از آن مسابقه برای مدتی مصدوم شد و مدت زمانی در مسابقات غایب بود.

از سال ۲۰۱۳ تا کنون

در نزدیکی پی پر ویو هل این ا سل، با توجه به این که راب ون دم از رقابت برای کمربند سنگین وزن خارج شد، آلبرتو دل ریو سعی کرد مدیر برنامه ریزی اسمک داون یعنی ویکی گِرِرو را وادار کند که او را به عنوان چهره و اعتبار(Face) جدید WWE معرفی کند؛ به این دلیل که او در حال حاضر تنها قهرمان مهم فعال در WWE است و رقیب جدیدی پیش روی خود نمی‌بیند (و البته کمربند هم در آن زمان WWE هم بی صاحب بود). مدتی بعد در همان شب، دل ریو برای مسابقه‌ای با ریکاردو رودریگز راهی رینگ شد. ویکی گررو سپس اعلام کرد که دل ریو باید در هل این ا سل از کمربندش در مقابل جان سینا دفاع کند (که به علت آسیب دیدگی در آرنجش از سامر اسلم تا کنون دور از مسابقات بوده است). در هل این ا سل، سینا دل ریو را شکست داد تا برای سومین بار قهرمان کمربند سنگین وزن شده و به طور کلی چهاردهمین عنوان قهرمانی خود را به دست‌آورد. در اسمکداون ۵ نوامبر (که در ۸ نوامبر پخش شد)، ویکی اعلام کرد که در سروایور سریز مسابقه مجددی بین دل ریو و سینا برگزار می‌شود. سینا در آن مسابقه پیروز شد و بعد از پیروزی رندی اورتن بر بیگ شو در سروایور سیرز وارد رینگ شد و قهرمانی خودش را با حضار جشن گرفت در حالی که روسا بیش تر به او توجه می‌کردند و این باعث ناراحتی بیش تر اورتن شد. شب بعد در قسمت ۲۵ نوامبر راو، بعد از این که دو قهرمان مجدداً با هم رو در رو شدند، تریپل اچ اعلام کرد که اورتن در یک مسابقه میزها، نردبان‌ها و صندلی‌ها در پی پر ویو میزها، نردبان‌ها و صندلی‌ها (تی ال سی) مقابل سینا قرار می‌گیرد و این مسابقه بر سر هر دو کمربند قهرمانی سنگین وزن جهان و کمربند قهرمانی WWE خواهد بود و برنده، تبدیل به "تک قهرمان کمپانی WWE" خواهد شد. در آن مسابقه اورتون پیروز شد. این دو در رویال رامبل هم با هم یک مسابقه بدون رد صلاحیت (DQ) دادند که در آن سینا به علت دخالت تیم خانواده وایت شکست خورد.[۱۹] جان سینا در پی پر ویو اتاق حذف در مسابقه اتاق حذف سر هر دو کمربند شرکت کرد که باز هم به خاطر دخالت خانواده وایت از مسابقه حذف شد. در شوی WWE RAW به تاریخ ۱۰ دسامبر، جان سینا خود را به عنوان اولین وارد شونده در مسابقه رویال رامبل سی نفره یاد بود آندره د جاینت اعلام کرد اما بعد از وارد شدن خانواده وایت، او نظرش را عوض کرد و اعلام کرد در رستلمنیا ۳۰ با رهبر خانواده یعنی بری وایت مسابقه خواهد داد و در آن مسابقه پیروز شد.

سینا در WWE EAW به تاریخ ۱۴ آوریل، وارد میدان شد تا به دشمنی‌اش با بری وایت ادامه دهد. سینا گفت بری وایت بدون حضور لوک هارپر و اِریک رووان در کنار خود نمی‌تواند از سخنان مرموز خود دفاع کند. سینا برای این که به بری وایت بتواند خود را ثابت کند او را به یک مسابقه قفس فولادین در اکستریم رولز طلبید که وایت پذیرفت. پس از آن بری وایت چندین پرومو برای جان سینا اجرا کرد که بعضاً باعث ترس و تاسف جان سینا شد. در پی پر ویو اکستریم رولز ۲۰۱۴ مسابقهٔ درون قفس فولادی بین سینا و وایت برگزار شد که با دخالت فراوان دو عضو دیگر خانواده وایت یعنی لوک هارپر و اریک روون همراه بود ولی جان سینا تا مرز پیروزی پیش رفت اما ناگهان چراغ‌ها خاموش شد و پسر بچه‌ای با خواندن شعر معروف بری وایت روبروی سینا ظاهر شد و پس از آن بری وایت به سینا حمله کرد و فینیشرش را اجرا کرد و سپس با خروج از قفس فولادی موفق به شکست دادن جان سینا شد. در شوی WWE RAW به تاریخ ۱۲ می، بری وایت بصورت تلویحی، سینا را به یک مسابقه آخرین فرد باقی‌مانده در انتقام (پی‌بک) فراخواند. در WWE SMACKDOWN به تاریخ ۱۶ می، سینا به این فراخوان وایت پاسخ مثبت داد. سینا با پیروزی در آن مسابقه (در حالی که تیم برادران اوسو نیز همراه او بودند) نتیجه این درگیری را به ۲ بر ۱ به نفع خود تغییر داد.

در پی پر ویو مانی این د بنک، سینا با پیروزی در مقابل کین، رندی اورتون، رومن رینز، آلبرتو دل ریو، بری وایت، شیمس و آنتونیو سزارو در یک مسابقه نردبانی توانست کمربندهای بدون صاحب WWE و سنگین وزن را به دست‌آورد و برای پانزدهمین بار قهرمان جهان شود.

سینا در سامِراِسلم طی مسابقه‌ای یک‌طرفه به براک لزنر باخت تا لزنر قهرمان جدید کمربند دبلیودبلیوئی سنگین‌وزن جهان شود.

 

خصوصیات و افتخارات

افتخارات

جان سینا به عنوان قهرمان کمربند WWE در سال ۲۰۱۱
جان سینا به عنوان قهرمان کمربند سنگین وزن
جان سینا به عنوان قهرمان کمربند تگ تیم جهان (همراه با باتیستا)
  • قهرمانی کمربند WWE برای ۱۲ بار
  • قهرمانی کمربند سنگین وزن برای ۳ بار
  • قهرمانی کمربند US برای ۳ بار
  • قهرمانی تگ تیم جهان برای ۲ بار (همراه با شان مایکلر (۱ بار در ۲۰۰۷)، با باتیستا (۱ بار در ۲۰۰۸))
  • قهرمانی تگ تیم WWE برای ۲ بار: ۱ بار با میز و ۱ بار با دیوید اوتانگا)
  • چمدان مانی این د بنک (۲۰۱۲)
  • پیروزی در مسابقه ۳۰ نفره رویال رامبل (۲۰۰۸ و ۲۰۱۳)
  • کشتی‌گیر برتر از میان ۵۰۰ کشتی‌گیر سال از طرف PWI در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ و ۲۰۱۳
  • جایزه Slammy Award برای بوسه سال (۲۰۱۲) - همراه با ای جی لی
  • جایزه Slammy Award برای بهترین مسابقه سال (۲۰۱۳) - در مقابل راک در رستلمنیا ۲۹ سر کمربند WWE
  • نباختن در مسابقه I QUIT: جان سینا در مقابل جی بی ال، رندی اورتون، باتیستا و میز به برتری رسیده و آن‌ها را تسلیم کرده و هیچ‌گاه در این مسابقات شکست نخورده است.
  • ۷ پیروزی متوالی در سروایور سریز تا این که در سروایور سریز سال ۲۰۱۲ سینا برای اولین بار شکست خورد. جدول رکورد سروایور سریز در ادامه مقاله (همین پایین)

رکورد سروایور سریز

سالطرفین مسابقهرکوردتوضیحات
۲۰۰۳ جان سینا، کرت انگل، جی بی ال، کریس بنوا و Hardcore Holly (برنده) در مقابل براک لزنر، بیگ شو، Matt Morgan، Nathan Jones و A-Train 1–0 مسابقه تگ تیم ۵ به ۵ به صورت حذفی (مسابقه سنتی سروایور سریز)
۲۰۰۴ جان سینا، ادی گررو، راب ون دم و بیگ شو (برنده) در مقابل کرت انگل، Mark Jindrak، Luther Reigns و Carlito 2–0 مسابقه تگ تیم ۴ به ۴ به صورت حذفی
۲۰۰۵ جان سینا (قهرمان) (برنده) در مقابل کرت انگل 3–0 مسابقه تک به تک سر کمربند WWE  
۲۰۰۶ جان سینا، کین، بابی لشلی، Sabu و راب ون دم (برنده) در مقابل Montel Vontavious Porter، Finlay، بیگ شو، Test و Umaga 4–0 مسابقه تگ تیم ۵ به ۵ به صورت حذفی (مسابقه سنتی سروایور سریز)
۲۰۰۸ جان سینا (برنده) در مقابل کریس جریکو (قهرمان) 5–0 مسابقه تک به تک سر کمربند قهرمانی سنگین وزن  
۲۰۰۹ جان سینا (قهرمان) (برنده) در مقابل شان مایکلز و تریپل اچ 6–0 مسابقه تک به تک سر کمربند قهرمانی سنگین وزن
۲۰۱۱ جان سینا و راک (برنده) در مقابل میز و آر-تروث 7–0 مسابقه تگ تیم (با عنوان نه قبلاً اتفاق افتاده و نه در آینده اتفاق می‌افتد: منظور هم تیمی شدن سینا و راک است)
۲۰۱۲ سی‌ام پانک (قهرمان) (برنده) در مقابل رایبک و جان سینا 7–1 مسابقه ۳ نفره سر کمربند WWE (در این مسابقه گروه شیلد برای اولین بار تشکیل شد و آن‌ها در این مسابقه دخالت کردند)
۲۰۱۳ جان سینا (قهرمان) (برنده) در مقابل آلبرتو دل ریو 8–1 مسابقه تک به تک سر کمربند قهرمانی سنگین وزن (قهرمان: سینا)

حرکت پایانی

  • حرکت Attitude Adjustment (حرکت پایانی اصلی) (از سال ۲۰۰۳ تا کنون)
  • حرکت STF (از سال ۲۰۰۵ تا کنون)

مربی‌ها و افراد همراه

  • Kenny Bolin
  • B–2
  • Redd Dogg
  • AJ Lee
  • nikki bella

القاب

  • The Champ (قهرمان)[۲۰]

زندگی شخصی

جان سینا دست چپ است. او طرفدار انیمیشن‌های ژاپنی است و از بازی‌های کامپیوتری سریالی لذت می‌برد. او خودروی عضلانی جمع می‌کند و الان بیش از ۲۰ ماشین دارد که بعضی‌ها تنها نمونه موجود هستند. در نمایش فیلم ۲۰۰۹ خود، "۱۲ دور بازی" سینا نامزدی خود با دوست دخترش، الیزابت هوبردیو را اعلام کرد. آن‌ها در ۱۱ ژوئیه ۲۰۰۹ ازدواج کردند. در ۱می ۲۰۱۲، سینا تقاضای طلاق را پر کرد. در نوامبر ۲۰۱۲، سایت TMZ اعلام کرد سینا با دیوای دبلیو دبلیو ای، نیکی بلا قرار می‌گذارد.

Trivia

  • جان سینا اولین کسی است که توانست در حالی که آلبرتو دل ریو در حال انجام دادن حرکت Crossarm breaker روی او بود، دل ریو را بلند کرد و به زمین کوبید و با این روش از آن حرکت رها شد. (در شب قهرمانان ۲۰۱۱)
  • جان سینا این اشخاص را بوسیده است:
  • Cena Dated The Likes Of Eve and Maria Kanellis.
  • Cena is the only person in pro wrestling history to have two custom spinner belts, which each were used in 2005, and the WWE "spinner" Championship.

سایر فعالیت‌ها

موزیک

آلبوم ها

  • You Can't See Me
    • سال انتشار: ۱۰ می ۲۰۰۵

آیا مشکلی با شنیدن این پرونده دارید؟ راهنمای رسانه را ببینید.
  • Underground
    • سال انتشار:۱ ژانویه ۲۰۰۶

فیلم‌شناسی

فیلم تفنگ دار دریایی با بازی گری جان سینا

نام فیلم‌هایی که سینا در آن‌ها بازی کرده است

سالعنواننقشتوضیحات
۲۰۰۰ آماده برای غرش جیم ترینر Uncredited extra
۲۰۰۶ تفنگ دار دریایی جان تریتون  
۲۰۰۹ ۱۲ دور دنی فیشر  
۲۰۱۰ افسانه‌ها مایک چتلی  
۲۰۱۰ فرد:فیلم پدر خیالی فرد  
۲۰۱۱ خانواده ریونیون سم کلیری  
۲۰۱۱ Fred 2: Night of the Living Fred پدر خیالی فرد  
۲۰۱۲ Fred 3: Camp Fred پدر خیالی فرد  
۲۰۱۴ Scooby-Doo! WrestleMania Mystery در نقش خودش (voice)

تلویزیون

سالعنواننقشتوضیحات
۲۰۰۹ ساتردی نایت لایو در نقش خودش تریسی مورگان/کلی کلارکسون (season 34: episode 18)
۲۰۱۰ Psych Ewan O'Hara "You Can't Handle This Episode" (season 4: episode 10)
True Jackson, VP در نقش خودش "Pajama Party" (season 2: episode 12)
هانا مونتانا در نقش خودش "Love That Lets Go" (season 4: episode 9)
Generator Rex Hunter Cain Voice role
"The Hunter" (season 1: episode 13)


نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







مطالب مرتبط
پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید