دانلود برنامه AirDroid 3.1.6 – مدیریت گوشی با WiFi برای اندروید

دانلود برنامه AirDroid 3.1.6 – مدیریت گوشی با WiFi برای اندروید

دانلود برنامه AirDroid 3.1.6 – مدیریت گوشی با WiFi برای اندروید

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
برچسب ها :

AirDroid دانلود AirDroid دانلود AirDroid 2

,

1

,

0 دانلود airdroid apk دانلود AirDroid اندروید دانلود AirDroid با لینک مستقیم دانلود AirDroid برای اندروید دانلود AirDroid جدید دانلود آخرین نسخه AirDroid دانلود آخرین ورژن AirDroid دانلود ایر دروید دانلود ایر دروید برای اندروید دانلود برنامه AirDroid دانلود برنامه airdroid اندروید دانلود برنامه مدیریت تماس اندروید دانلود برنامه مدیریت گوشی اندروید دانلود جدید ترین ورژن AirDroid دانلود جدیدترین نسخه AirDroid دانلود نرم افزار AirDroid دانلود نرم افزار airdroid اندروید دانلود نرم افزار مدیریت تماس اندروید دانلود نرم افزار مدیریت فایل گوشی اندروید دانلود نرم افزار مدیریت فایل های اندروید دانلود نرم افزار مدیریت کامل گوشی اندروید دانلود نرم افزار مدیریت گوشی اندروید دانلود نرم افزار مدیریت گوشی اندروید از طریق کامپیوتر دانلود نرم افزار مدیریت گوشی اندروید با کامپیوتر دانلود نرم افزار مدیریت گوشی اندروید در کامپیوتر دانلود نرم افزار مدیریت گوشی های آندروید دانلود نسخه جدید AirDroid دانلود ورژن جدید AirDroid

,
دانلود برنامه AirDroid 3.1.6 – مدیریت گوشی با WiFi برای اندروید
دانلود برنامه AirDroid 3.1.6 – مدیریت گوشی با WiFi برای اندروید

دانلود AirDroid

| مدیریت گوشی های اندروید با WiFi |

 

AirDroid 3.1.6 نرم افزار مفیدی به منظور مدیریت دستگاه های اندرویدی از طریق سیستم عامل های ویندوز و مک است. در واقع شما با نصب نسخه اندرویدی این نرم افزار بر روی گوشی ها و تبلت های خود و همچنین نصب نسخه های دسکتاپ آن بر روی کامپیوتر ، می توانید به صورت بی سیم یک ارتباط امن را در میان دستگاه ها برقرار کنید و سپس اقدام به تبادل فایل در میان کامپیوتر و اسمارت فون و تبلت های خود کنید. این نرم افزار با تمرکز بر عملکرد پیام ها و تماس ها ، به شما این اجحازه را می دهد که فانکشن های دستگاه های خود را از طریق کامپیوتر مدیریت کنید.

AirDroid امکان برقراری ارتباط بی سیم در میان دستگاه اندرویدی و کامپیوتر شما را به ساده ترین شکل فراهم می کند و پس از آن به سادگی می توانید تمامی قابلیت های دستگاه اندرویدی تان را از کامپیوتر کنترل کنید. برای مثال شما می توانید اپلیکیشن ها را از طریق کامپیوتر در دستگاه های اندرویدی اجرا کنید و بسیاری از فعالیت های آن را در کامپیوتر و با ماوس و کیبورد انجام دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار AirDroid را از دانلودسرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبع yasdl.com

برچسب ها :

RAR for Android برای اندروید بازکردن فایل های فشرده در اندروید برنامه وین رار اندروید دانلود rar android دانلود RAR for Android دانلود RAR for Android برای اندروید دانلود RAR for Android برای تبلت دانلود RAR for Android برای موبایل دانلود winrar android دانلود winrar اندروید دانلود winrar برای android دانلود winrar برای اندروید دانلود برنامه winrar android دانلود نرم افزار RAR for Android برای اندروید دانلود نرم افزار winrar android دانلود نرم افزار وینرار برای اندروید دانلود وین رار برای اندروید دانلود وین رر اندروید دانلود وین رر برای اندروید دانلود وینرر اندروید دانلود وینرر برای اندروید دانلود وینرر برای موبایل

,
RAR for Android Premium 5.30 Build 37 – برنامه Winrar برای اندروید
RAR for Android Premium 5.30 Build 37 – برنامه Winrar برای اندروید

دانلود RAR for Android برای اندروید

| برنامه Winrar برای اندروید |

| نسخه پچ و کرک شده Premium Unlocked |

 

RAR for Android Premium 5.30 build 37 Final Premium یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای اندروید است که در خیلی از مواقع میتواند بکارتان بیاید . با استفاده از این نرم افزار میتوانید انواع فایل های فشرده را باز کنید و مشاهده کنید . این نرم افزار از فرمت های مختلفی پشتیبانی میکند که مهمترین آنها فرمت های RAR, ZIP, TAR, GZ, BZ2, XZ, 7z, ISO, ARJ هستند . با استفاده از امکانات برنامه Winrar میتوانید فایل های فشرده ای را که با دیوایس اندرویدی خود دانلود کرده اید ، داخل خود دیوایس باز کنید و دیگر نیازی به برنامه های دیگر نداشته باشید .

همچنین یکی دیگر از بخش های مهم نرم افزار وین رار ، امکان ساخت فایل های فشرده است . با استفاده از برنامه وینرر میتوانید در داخل تبلت و یا موبایل خود ، فایل های با فرمت فشرده بسازید و در جاهای مختلف از آن استفاده کنید . شما عزیزان میتوانید برنامه RAR for Android برای اندروید را از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از وبسایت دانلودسرا دریافت کنید .

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

منبع yasdl.com

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید