دانلود بازی GRID Autosport برای PC

دانلود بازی GRID Autosport برای PC

دانلود بازی GRID Autosport برای PC

دانلود بازی GRID Autosport برای PC

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود بازی GRID Autosport برای PC

دانلود بازی GRID Autosport برای PC

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

…:: نسخه فشرده شده Black Box بازی اضافه شد ::..

در طی سال های گذشته بازی های سبک Racing به دو زیر مجموعه کلی تقسیم شده اند. این دو زیر مجموعه شامل شبیه ساز ها (Simulation) و آرکید ها(Arcade) هستند. اگر بازی کمی سخت و چالش برانگیزتر باشد،به نحوی که کنترل کردن اتومبیل نیازمند زمان بندی و استراژی خاصی باشد،بیشتر بازیکنان بازی مذکور را عنوانی شبیه ساز تلقی می کنند. اگر برخی از المان های مسابقات Nascar را وارد بازی کرده و در استفاده از آنها محدودیت های خاصی هم مد نظر قرار بدهید باز هم بازی وارد سبک شبیه ساز می شود. سری بازی های GRID در تمام نسخه های منتشر شده گاهی به سمت بازی های شبیه ساز حرکت می کرد و گاهی هم گرایش خاصی به سبک آرکید پیدا می کند؛ در جدیدترین بازی شرکت Codemaster یعنی GRID Autosport خط فاصله ای بین دو زیر مجموعه ایجاد نشده است و بازی مذکور بین این دو زیر مجموعه قرار دارد. در بازی بر اساس المان هایی که در نظر گرفته شده است و بر اساس انتخاب هایی که به بازیباز داده می شود،می توان از هر دو حالت آرکید و شبیه ساز بودن Autosport استفاده و لذت کافی را هم برد.
اگر Grid Autosport را تجربه کنید،اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است.زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند Gran Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد. تمام المان های مربوط به دنیای واقعی همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندی مناسب برای ترمز کردن، موقعیت های درفتینگ(Drafting) و به خصوص توجه به میزان چالاکی خودرو ها در بازی بسیار دقیق و قابل تامل کار شده است.در کل می توان گفت هر آن چه نیازمند عنوانی قابل توجه است،در این بازی جمع شده و حس و حال دنیای خودرو ها را به خوبی می توان با وارد شدن به دنیای Autosport حس کرد. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.به طور مثال در یکی از تریلر های بازی شاهد پیچی بودیم که در آن راننده به طور کامل بازی را در اختیار دارد و باید تصمیم های مختلفی را بگیرید.به طور مثال خود اوست که میزان و درصد ترمزگیری را مشخص می کند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

دانلود بازی GRID Autosport برای PC

تفاوت بین خودرو های Stock و Open Top همانند تفاوت بین روز و شب است، این تفاوت را Autosport به خوبی به نمایش می گذارد. در حقیقت کاری که AS انجام داده است،بسیار هیجان انگیز و قابل تشویق است؛استفاده از المان های خاص و ویژه باعث می شود که تجربه ای که از هر دو نوع احساس می شود بسیار خاص و قابل تشخیص باشد. رانندگی و مسابقه در Open Top ظرافت خاصی می خواهد و برای برنده شدن باید از اصول و استراتژی خاصی استفاده کنید.برای درک اینکه چقدر باید در Open Top احتیاط به خرج دهید،می توان این مثال را بیان کرد؛برای موفقیت در هر زمینه ای تمرین و تجربه در حل کردن مسائل آن از اصول جدایی ناپذیر هر حرفه ای است،برای موفقیت در Open Top هم شما نیاز دارید تا تمام اصول و پیچیدگی رانندگی را بدانید و از آنها استفاده کنید.اگر بتوانید تمام مدت خودروی خودتان را در مسیر نگه دارید و خطایی نداشته باشید،آماده ورود به دنیای Open Top هستید.در همین مورد،نسخه محدود و مخصوصی از بازی برای وب سایت ها فرستاده شده است که نشان از توجه خاص سازندگان به نقطه نظرات بازیکنان دارد. اگر واکنش منتقدین در این مورد را قبول داشته باشید،همگی آنها از این بخش خاص تعریف و تمجید کرده و از بالانسی که بین اجزای مختلف بازی وجود داشته احساس رضایت کرده اند.بازی مد های مختلفی دارد که یکی از آنها Street Racing نام دارد. در این مد، بازیباز در یکی از بزرگ ترین شهرهای دنیای به رقابت با دیگر بازیکنان می پردازد. بسته شدن خیابان ها برای چشیدن اوج لذت هیجان،می تواند آدرنالین خونتان را تا بی نهایت بالا ببرد.

دانلود بازی GRID Autosport برای PC

یکی دیگر از مد های بازی که مورد تایید قرار گرفته است و برخی از منتقدین موفق به تجربه آن شده اند،مدی است که باید بالانس بین سرعت و کنترل وسیله نقلیه توسط خود بازیباز به وجود آید.البته در این مد بیشتر گزینه های قابل تغییر در حالت استاندارد قرار دارند و بازیباز می تواند بر اساس نیازی که دارد، درصد هر یک از آپشن های قابل تغییر را جا به جا کند. به طور مثال می توان میزان و درصد دریفت را در این مد تغییر داد.در این نسخه است که به دور از هر گونه المان غیر منتظره می توانید لذتی از دریفت های پی در پی و چالش هایی که دیگر خودرو ها برایتان به وجود می آورند را تجربه کنید.لازم به ذکر است که این مدها برای بخش آفلاین در نظر گرفته شده است و بازیباز در بخش Career می تواند از آنها استفاده کرده و لذت ببرید.اگر از بازیبازانی هستید که می خواهید با چالش های بزرگ تری رو به رو شوید،می توانید با پیوستن به گروه های مختلف که به صورت تیمی مسابقاتی را برگذار می کنند،به رقابت با تیم های دیگر بپردازید.در هر حال هر زمانی که پیشرفت می کنید،می توانید از گروه خودتان جدا شده و وارد گروه های بزرگ تر و در نتیجه با چالش های بزرگ تر و خطرناک تر رو به رو شوید.در بخش تیمی می توانید برای خود هم گروهی انتخاب کرده و از او برای همراهی شما در مسابقات کمک بگیرید. در طول مسابقه می توانید از کمک یار خود برای حمله به دیگر خودرو ها یا دفاع از شما را که با سد کردن راه خودرو های دیگر حاصل می شود،همراهی بخواهید. به طور جامع کمک و همکاری باید متقابل باشد؛ اگر او به شما کمک می کند،وقتی نیازمند یاریتان باشند باید به همگروهی های خودتان کمک کنید تا میزان محبوبیت شما بیشتر از گذشته شود تا امکان استفاده از خودرو های بهتر را داشته باشید.یا در مواردی می توانید از همراهتان بخواهید که اطلاعاتی از دیگر مسابقه دهندگان برایتان به دست آورند یا اینکه اگر در مسیر اصلی مسابقه مسیر انحرافی وجود داشته باشد، شما را به میان بر ها هدایت کنند. البته در عین حال که در بخش تیمی قرار دارید می توانید کلا بی خیال بخش تیمی شوید و همچنان به بخش Career خودتان توجه کنید.حق انتخاب با بازیکن است!

دانلود بازی GRID Autosport برای PC

خبر خوش برای طرفداران RaceNet اینکه شرکت Codemaster اعلام کرده است که Autosport به این شبکه وصل می شود و بازیباز ها می توانند لذت هرچه بیشتری از سرعت و هیجان را تجربه کنند. ویژگی جدیدی در این بخش وجود دارد به نام RaceNet Clubs که امکان بحث و گفت و گو بین طرفداران را فراهم می کند.البته لازم به ذکر است که در همین بخش امکان مشاهده XP هایی که دریافت کرده اید هم وجود دارد.برای کسانی که به دنبال هیجان آنلاین هستند باید خاطر نشان کنم که در بازی ۹۹ Level مختلف در نظر گرفته شده است که هر کدام ویژگی و اصول مخصوصی به همراه دارند. برای تکمیل کردن بخش آنلاین به ۳۰ تا ۵۰ ساعت بازی نیازمند هستید.البته می توانید با تغییر میزان سختی و صد البته چالش های بازی مدت زمان مورد نیاز برای اتمام بازی را بیشتر کنید. از نکاتی که در این بازی به آن توجه خاصی شده است،تمرکز بر روی خودرو های ویژه است. این خودرو ها بر اساس نیازی که بازیباز به آنها دارند در اختیار او قرار داده می شوند. بازیباز در بخش های خاصی می تواند تغییراتی بر روی خودرو ایجاد کند که در قدرت و سرعت آن تاثیر مستقیم می گذارد. البته نباید از تاثیر تغییرات بر روی هندلینگ خودرو ها غافل شد.
بازی روز ۲۴ ژوئن با نزدیک به ۸۰ خودرو و ۲۲ مکان مختلف با داشتن مسیر های جانبی عرضه می شود.طبق آنچه در تریلر ها منتشر شده است Autosport برای راضی نگه داشتن تمام کسانی که به بازی های Racing علاقه دارند،عرضه می شود.در بازی می توانید حس و حالی وصف ناشدنی تجربه کنید؛ تجربه هر بازیکن با دیگری متفاوت خواهد بود و همین تفاوت،ارزش تکرار مسیر ها و مسابقات را بیشتر خواهد کرد.

توضیحات از: وبسایت پردیس گیم

دانلود بازی GRID Autosport برای PC

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4Ghz or AMD Athlon X2 5400+
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD3000 or AMD HD2000 Series or NVIDIA Geforce 8000 Series Series
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 15 GB available space
Sound Card: Direct X compatible soundcard
Additional Notes: Supported Graphics Cards •Intel HD3000 Series, HD4000 Series, HD5000 Series • AMD Radeon HD2000 Series, HD3000 Series, HD4000 Series, HD5000 Series, HD6000 Series, HD7000 Series, R7 Series, R9 Series • NVIDIA GeForce 8000 Series, 9000 Series, GTX200 Series, GTX400 Series, GTX500 Series, GTX600 Series, GTX700 Series • AMD Fusion A8 or higher

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

راهنمای نصب بازی:
۱ – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
۲ – آنتی ویروس سیستم را به صورت کامل غیر فعال کنید.
۳ – نرم افزار DAEMON Tools را دانلود و نصب کنید. (برای دانلود اینجا کلیک کنید)
۴ – پس از نصب نرم افزار، فایل GRID.Autosport.iso را با استفاده از نرم افزار DAEMON Tools اجرا نمایید.
۵ – وارد My Computer شده و وارد درایو مجازی جدیدی که ایجاد شده شوید.
۶ – با اجرای فایل setup.exe به نصب بازی بپردازید.
۷ – بعد از پایان مراحل نصب بازی آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
۸ – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه بازی را اجرا کنید وارد پوشه ی Crack شوید و فایلهای GRIDAutosport.exe, GRIDAutosport_avx.exe, steam_api.dll, steam_api.ini را در محل نصب بازی کپی نمایید.
۹ – پس از کپی فایلها ممکن است با اخطار تکراری بودن آنها رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
۱۰ – بازی با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک بازی هرگز نباید آنرا به صورت آنلاین آپدیت کنید.

.:: نسخه RELOADED بازی ::.

.:: بخش اول ::.


.:: بخش دوم ::.


.:: بخش سوم ::.


.:: بخش چهارم ::.


.:: بخش پنجم ::.



توجه:
- در نسخه Black Box هیچ قسمتی از بازی حذف نشده و فقط صدا و تصویر فشرده سازی شده است.
- برای نصب این نسخه حتما باید Microsoft .NET Framework v4.5 برروی ویندوز نصب شده باشد.
- برای نصب این نسخه از قسمت راهنمای نصب بازی مراحل ۱ تا ۶ را سپری کنید و سپس با اجرای آیکون ایجاد شده برروی دستکاپ وارد بازی شوید.
هشدار:
لینک های دانلود نسخه فشرده Black Box فقط تا تاریخ ۵ شهریور ۱۳۹۳ فعال بوده و پس از آن حذف خواهد گردید.
لذا کاربران محترم به گونه ای برنامه ریزی کنند که تا قبل تاریخ مذکور بتوانند این نسخه از بازی را به صورت کامل دانلود کنند.
همچنین لینک های دانلود نسخه RELOADED دائمی هستند و هرگز از روی سرور حذف نخواهند شد.

.:: نسخه فشرده شده Black Box بازی ::.

.:: بخش اول ::.


.:: بخش دوم ::.


.:: بخش سوم ::.


.:: بخش چهارم ::.




نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







مطالب مرتبط
دانلوده بازی اساسین کرید
دانلود فصل دوم سریال انیمیشنی Ultimate Spider-man S2 2013
دانلود بازی بسیار زیبای Harry Potter and the Deathly Hallows, Part 1
دانلود بازی Dead Rising 3 برای PC
بازی کشتی کج مجازی
پکیج بازی های پرطرفدار این سایت (حتما دیدن کنید!!!)
بازی فوق العاده گرافیک بالا مکس پین آندروید - Max Payne Android Game Hi graphic
دانلود نسخه جدید و کم حجم بازی PES 2014 – جاوا
دانلود بازی کم حجم 6 بازی جدید ایرانی
6 بازی جدید ایرانی دانلود F1 2013 - بازی مسابقات فرمول یک 2013 (بصورت فوق فشرده)
دانلود کم حجم BlackBox بازی بینظیر Watch Dogs برای کامپیوتر
دانلود نسخه BlackBox بازی اسنایپر Sniper Elite 3 برای کامپیوتر
دانلود بازی ۴PM برای کامپیوتر با گرافیک عالی
دانلود بازی فوق العاده ی Divinity Original Sin برای کامپیوتر (+16 سال)
دانلود بازی The Wolf Among Us Episode 5 برای PC
دانلود بازی کم حجم The Walking Dead Season 2 Episode 2 برای کامپیوتر (+7 سال)
دانلود بازی فشرده و بسیار جدید 2015 State of Decay Lifeline
دانلود بازی اکشن Star Wars Battlefront کم حجم
دانلود بازی شبیه سازی اتوبوس European Bus (واقعی و فوق العاده برانید)
دانلود بازی جدید کامپیوتری اکشن 2015 Kill The Bad Guy بسیار کم حجم شده
دانلود بازی فشرده و کم حجم شده ی Homefront Ultimate Edition برای کامپیوتر
دانلود بازی کم حجم شده و فشرده ی Hydrophobia Prophecy
دانلود 2500 بازی خاطره انگیز آتاری All Old Atari Games 2500 فقط 11 مگ!!!
دانلود بازی جدید و فشرده ی Game Stock Car 2013 برای PC
بازی ایرانی ارتش های فرازمینی + دانلود
دانلود بازی کم حجم فیفا 2015 با حجم 19.7 مگابایت
دانلود نسخه جدید بازی تهران کلاه قرمزی 1393 (اندروید و کامپیوتر)
دانلود بازی جدید و زیبای قاتل مرده است برای کامپیوتر
دانلود بازی آژیر قرمز ۲ red alert و بازی yuri’s revenge با حجم خیلی کم
دانلود بازی کم حجم Beyond Two Souls برای PS3 و کامپیوتر
پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید