دانلوده بازی های کامپیوتری و موبایل

دانلوده بازی های کامپیوتری و موبایل

دانلوده بازی های کامپیوتری و موبایل

دانلوده بازی های کامپیوتری و موبایل

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلوده بازی های کامپیوتری و موبایل

دانلود بازی پسر مغناطیسی Teslagrad

Teslagrad دانلود بازی پسر مغناطیسی Teslagrad

Teslagrad نام بازی جدید و خلاقانه در سبک پلتفرمر و با گرافیکی دو بعدیست که انتشار آن در سال 2014 میلادی بر عهده کمپانی تازه تاسیس Rain Games بوده است. داستان اصلی بازی در مورد پسر کوچکیست که به طور ناگهانی متوجه قدرت عجیبی در دستان خود می شود و تصمیم می گیرید تا منشاء این قدرت و علل شکل گیری آن را پیدا کند. پس از گذشت مراحلی مشخص می شوید که این قدرت مربوط به نیروی مغناطیسی زمین است که به دستان او منتقل شده است و کار های خارق العاده را می تواند انجام دهد. بازی Teslagrad بر اساس پازل ها و ماجراجویی های بسیار جالبی ساخته شده است و تنها به مبارزه با دشمنانی که سر راهتان قرار می گیرند، منتهی نمی شود بلکه برای زنده ماندن باید فکر خود را به کار بیاندازید و مشکلات را از پیش رو بردارید.

اکثریت تصاویر این بازی با دست طراحی شده اند و سپس به وسیله کامپیوتر به حرکات پشت سر هم و فریم دار تبدیل شده اند. به همین خاطر نیز در Teslagrad به خوبی می توانید هنر سازندگان را احساس کنید و سپس با محیط مرموز آن ارتباط برقرار کنید. در هر مرحله از بازی، آثار هنری در قسمت های مخفی آن قرار گرفته اند و برای به دست آوردن هر یک از آن ها نیاز به حل معما های پیچیده ای دارید و در پایان مجموعه ای این اشیاء ارزشمند را جمع آوری خواهید کرد. Tesla نام قلعه ایست که تمامی رخداد ها و رویداد ها اتفاق می افتند و توسط چندین شخص نامعلوم طلسم شده است و چیز های غیر عادی را در آن جا مشاهده خواهید کرد. چنانچه گفته شد، بازی Teslagrad دارای گرافیک دو بعدی و گیم پلی کم نظیری در بین بازی های Platformer است و امتیازات مناسبی را از سایت های بزرگی دریافت کرده است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 
 نویسنده :  مدیریت سایت   موضوع :  آرشیو بازی کامپیوتر, بازی فکری, بازی ماجرایی
بدون نظر

دانلود بازی سرزمین جنگ Battle Islands – اندروید

Battle Islands دانلود بازی سرزمین جنگ Battle Islands   اندروید

Battle Islands بازی جذابی برای سیستم عامل اندروید در سبک اکشن و استراتژیک محسوب می شود که به دست 505Games Srl عرضه شده است و نشانگر جنگ جهانی دوم است. داستان و اتفاقات بازی در سال 1942 است، زمانی که جنگ جهانی دوم به اوج خود رسیده است و به هر یک از طرف های جنگ خسارت های جبران ناپذیری وارد شده است. اما پایداری و استقامت سربازانتان مهم تر از همه هستند و برای این که پایان خوبی را به جنگ ببخشید نیاز به تلاش خیلی زیادی دارید. دشمنان در بازی Battle Islands از هر جهتی به سمت شما هجوم می آورند و قصد دارند تا به هر ترتیبی که شده، دیوار دفاعیتان را در هر بریزند و وارد خاک کشورتان شوند. هواپیما های جنگی و تانک های غول پیکر عمده ترین تجهیزاتی هستند که به کار گرفته می شوند و صدمات زیادی وارد می سازند.

ممکن است تا کنون عناوین زیادی در این سبک ساخته شده باشد ولی در این بازی به صورت آنلاین با سایر کابران متصل شده به سرور جهانی جنگ می کنید! مقاومت در برابر کاربران حرفه ای Battle Islands کار دشواریست، مخصوصا این که بازیکنان دیگر از هوش مصنوعی و کامپیوتری برخوردار نیستند و با دستان خود می جنگند. برای تحکیم بخشیدن به بخش نظامی کشورتان نیاز به بنا کردن ساختمان هایی هم چون سربازخانه و پادگان دارید تا سربازان تازه نفش و جدیدی را در آن ها تربیت کنید و سپس به خطوط مرزی ارسال کنید. برای موفقیت در طول بازی Battle Islands داشتن بهترین استراتژی مهم ترین عامل است و برنامه ریزی قبلی برای پیشروی در خاک دشمنان نیز در اولویت بعدی قرار دارد. چند کاراکتر نظامی نیز در حین انجام بازی به کمکتان می آیند تا موارد ابتدایی و آموزشی را به شما اعلام کنند و بعد از گذراندن چندین مرحله دیگر خبری از آن ها نخواهد بود.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 
 نویسنده :  مدیریت سایت   موضوع :  آرشیو بازی موبایل, بازی اندروید
بدون نظر

دانلود بازی پدر خوانده The Godfather 1 برای PC

The Godfather 1 دانلود بازی پدر خوانده The Godfather 1 برای PC

The Godfather 1 از بازی های قدیمی و پرطرفداری است که در سال 2006 توسط Electronic Arts منتشر شده است و داستان فیلم مشهور پدر خوانده را به تصویر می کشد. اولین صحنه از بازی سال 1936 را نشان می دهد که وارد سیسیلی ایتالیا شده اید و جلوی چشمانتان Johnny Trapani یعنی پدرتان را به قتل می رسانند و از طرفی با مراسم ازدواج Don Vito Corleone مواجه می شوید که به طور کلی ذهنتان را پریشان می کنند. به خاطر اتفاقات افتاده شده در همان اوایل بازی The Godfather 1 تصمیم به انتقام از قاتلان پدر می گیرید و هم چنین برای به دست گرفتن گروه مافیایی شهر تلاش می کنید. بازی به صورت Open-World یا همان جهان باز است و به طور اختیاری می توانید وارد داستان بازی شوید و یا به اختیار به ماموریت های فرعی دیگری بپردازید که لذت بیشتری دارند.

پس از انجام ماموریت های اولیه، حال به یک جنایت کار بزرگ در ایتالیا تبدیل شده اید و نیرو های پلیس همه جا را برای پیدا کردن شما زیر و رو می کنند و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. برای تبدیل شدن به یک خلافکار حرفه ای در ابتدای The Godfather 1 نیاز به اسلحه و تجهیزات نظامی دارید تا دشمنانتان را در عرض چند لحظه به قتل برسانید و به اهداف خود برسید اما برای خرید تمامی این آیتم ها نیاز به پول دارید. پس از تکمیل کردن هر ماموریت مبلغ نسبتا خوبی به بازیکن داده می شود ولی اگر می خواهید در طول مدت زمان کوتاهی به یک میلیادر تبدیل شوید، باید به دستبرد بانک ها فکر کنید. تمامی بانک ها در بازی The Godfather 1 علاوه بر این که دارای سیستم امنیتی مجهزی هستند و هیچ خطا یا اشتباهی نمی کنند، نیرو های پلیس نیز با دفت مراقب آن ها هستند. پس نیاز به سرعت عمل فوق العاده زیادی دارید تا سرقت را انجام بدهید و از بانک فرار کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 
 نویسنده :  مدیریت سایت   موضوع :  آرشیو بازی کامپیوتر, بازی اکشن
11 نظر

دانلود بازی کاشفان الماس Diamond Dan

Diamond Dan دانلود بازی کاشفان الماس Diamond Dan

Diamond Dan عنوان بازی ماجرایی در سبک پلتفرمر و با گرافیک دو بعدی است و در سال 2010 توسط کمپانی Grendel Games برای سیستم عامل ویندوز انتشار یافته است. داستان این بازی در مورد شخصیتی به نام Dan و عمویش است که به طور ناگهانی با سرنخ های عجیبی در مورد الماس های نهفته در دل زمین مواجه می شوند و تصمیم می گیرند تا ماجراجویی هیجان انگیزی را برای به دست آوردن این اشیاء ارزشمند آغاز کنند. ولی از همان ابتدای کار در بازی Diamond Dan معلوم است که پنهان کنندگان الماس ها، تله های بسیار زیادی را در راه رسیدن به کار گذاشته اند تا دست هیچ فردی به آن نرسد. شما باید در بازی به این دو شخصیت کمک کنید تا جان خود را از موانع خطرناکی که پیش رویشان هستند، نجات دهند و بدون صدمه دیدن به الماس ها دست پیدا کنند.

به طور کلی در این بازی به چهار محیط با عنوان های Inca, Gothic, Persian و یک سرزمین مخفی سفر می کنید تا به الماس ها برسید و آن ها را جمع آوری کنید. همان طور که اشاره شد، در Diamond Dan حتی به سرزمین ایران باستان هم برای اکتشاف سفر می کنید و با نماد های قدیمی و بسیار زیبای آن زمان آشنا می شوید. الماس ها در مکان های صعب العبوری قرار گرفته اند و رسیدن به آن ها نیازمند مهارت زیادی در پریدن و داشتن عکس العمل بسیار خوبیست.  هر چند بازی Diamond Dan دارای گرافیکی دو بعدیست ولی محیط بازی به نوعی طراحی شده است که قابلیت حرکت دارد، یعنی زاویه دوربین به نوعی است که می توانید به دور خود بچرخید و به همان نقطه قبلی هم از یک راه دیگر برگردید. گیم پلی مهم ترین ویژگیست که در این بازی بر روی آن کار شده است و همان طور که می دانید، جالب ترین بخش در بازی های دو بعدی محسوب می شود.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 
 نویسنده :  مدیریت سایت   موضوع :  آرشیو بازی کامپیوتر, بازی ماجرایی
4 نظر

دانلود بازی دربی زامبی Zombie Derby – اندروید

Zombie Derby دانلود بازی دربی زامبی Zombie Derby   اندروید

Zombie Derby نام یکی از برترین بازی های اندروید از دیدگاه سایت PocketGamer در سبک ماشین سواری و تقریبا اکشنیست و توسط استودیو HeroCraft طراحی شده است. طبق توضیحات سازندگان بازی مردان واقعی برای موفقیت دو چیز لازم دارند؛ اولی ماشین و دومی سلاح است که عوامل موفقیت شما در این بازی خواهند بود و برای نجات جان خود باید از آن ها کمک بگیرید. زامبی ها تمامی زمین را به تسخیر در آورده اند و حتی در جاده ها نیز در حال حرکت هستند و از پیشروی هر ماشینی جلوگیری می کنند. به همین خاطر هم در بازی Zombie Derby به یک ماشین غول پیکر و جنگی نیاز دارید تا با تجهیز کردن آن به سلاح های مدرن بتوانید خود را به جایی برسانید که زامبی ها به آن جا نرسیده اند یا فقط تعداد کمی وجود دارند.

در این بازی به تعداد 6 ماشین قابلیت خرید و انتخاب را دارند و طبیعتا آخرین ماشینی که Unlock می کنید، گران قیمت ترین و قدرتمند ترین به حساب می آید. در Zombie Derby فقط قابلیت خرید ماشین وجود ندارد بلکه هر ماشینی را که تهیه می کنید، قادر به Upragde کردن بخش های مختلفی از آن همچون سپر و لاستیک ها هستید و این قسمت هزینه بسیار پایین تری را نسبت به خرید یک ماشین جدید دارد. بعد از این که با مهارت های اولیه برای مقابله با زامبی ها آشنا شدید، امکان استفاده از نیتروژن فعال می شود و فقط در مواقع ضرور باید از آن کمک بگیرید، زیرا به مقدار محدودی از این ماده در ماشین فرار داده شده است و پس از مدت کوتاهی به اتمام می رسد. از بیابان های خشک و بی آب و علف گرفته تا جنگل های سرسبز، محیط هایی هستند که در بازی Zombie Derby در آن ها رانندگی می کنید و از گرافیک سه بعدی برخوردار هستند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 
 نویسنده :  مدیریت سایت   موضوع :  آرشیو بازی موبایل, بازی اندروید
بدون نظر

دانلود بازی شرک Shrek 2 Team Action

Shrek 2 Team Action دانلود بازی شرک Shrek 2 Team Action

Shrek 2 Team Action نسخه دوم از بازی شرک در سبک ماجراجویی برای PC است و پس از موفقیت های به دست آمده انیمیشن آن در 2014 توسط Activision ساخته شده است. تمامی شخصیت های دوست داشتنی که در انیمیشن وجود داشت در این بازی نیز طراحی شده اند و به اتفاق هم عازم یک ماجراجویی بزرگی می شوید تا مشکلات و معما های به وجود آمده را رفع کنید و باری دیگر با صلح و آرامش در سرزمین زیبایتان به زندگی مشغول شوید. نحوه بازی Shrek 2 Team Action به این گونه است که چهار کاراکتر را به دلخواه انتخاب می کنید و سپس مرحله را آغاز می کنید. سه نفری که انتخاب می شوند، می تواند دوستانتان باشند که از طریق اینترنت با شما در ارتباط هستند یا می توانید اختیار همه آن ها را به تنهایی بر عهده بگیرید و هر کدام را در جای مناسب به کار ببرید.

Princes Fiona, Donkey Puss in Boots و Lil’Red از جمله افرادی هستند که به جز خود شرک قابل انتخاب اند و هیچ یک از دشمنان نمی توانند در مقابل توانایی همدیگر آن ها مقاومت کنند. مکان ها و Location های Shrek 2 Team Action بیشتر در جنگل زیباییست که شرک قبلا در آن زندگی می کرد اما حالا بخشی از آن به دست دشمنان افتاده است و آرامش را از موجودات ساکن آن منطقه گرفته اند. در این بازی سعی شده است تا محیط های نسخه دوم انیمیشن شرک و حتی بیشتر از آن به طور کامل به تصویر کشیده شود. Billy Goat’s Gruff Bridge و the Spooky Forest دو محلی هستند که هیچ اثری از آن ها در کارتون دیده نمی شود ولی در بازی Shrek 2 Team Action وجود دارند و ماجراجویی در آن ها لذت دیگری به کاربر می بخشد. چون بازی چندین سال پیش طراحی شده است، گرافیک چندین ندارد ولی گیم پلی آن مناسب است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 
 نویسنده :  مدیریت سایت   موضوع :  آرشیو بازی کامپیوتر, بازی ماجرایی
6 نظر

دانلود بازی مدافع آسمان Air Battles Sky Defender

Air Battles Sky Defender دانلود بازی مدافع آسمان Air Battles Sky Defender

Air Battles Sky Defender یک بازی اکشن و شبیه ساز برای PC است که در سال 2007 توسط Wild Hare Entertainment عرضه شده است و جنگ جهانی دوم را روایت می کند. از همان ابتدای بازی سوار بر یکی از هواپیما های قدیمی آن دوره می شوید و سپس ماموریت هایی را که در هر مرحله بر عهده تان گذاشته می شوند، به انحام می رسانید. مراحل اولیه بازی به عنوان بخش آموزشی برای کسب مهارت های اولیه است تا با حال و هوای جنگ جهانی دوم و هم چنین هواپیما های جنگی آن دوره تا حدودی آشنا شوید پس از گذراندن این دوره در بازی Air Battles Sky Defender وارد محیط واقعی جنگ در مناطق مختلفی از خاک کشور های درگیر خواهید شد تا خود را به عنوان یک قهرمان در این دوره ثابت کنید و به درجات بالاتری نایل گردید.

سرعت عمل در این بازی حرف اول را می زند، زیرا بدون داشتن این ویژگی در مبارزات هوایی که دارید به سادگی شکست می خورید و مغلوب هواپیما های دشمن یا ضد هوایی های زمینی می شوید. ماموریت هایی که در Air Battles Sky Defender وجود دارند، اکثریتشان سری هستند و نباید هیچ یک از افراد دور و برتان از آن ها آگاه شوند. در برخی از مواقع نیز از اوج چند کیلومتری فقط بمب ها را به قسمت های مشخص شده می اندازید و سپس بدون هیچ نشانه ای به مقر فرماندهی باز می گردید. سیستم کنترل هواپیما در بازی Air Battles Sky Defender به خوبی طراحی شده است و تمامی جزئیات در آن رعایت شده اند تا تجربه متفاوتی را از نبرد های هوایی در قالب یک بازی داشته باشید. به همین خاطر نیز این بازی توانسته نمره 7.5/10 وبسایت بزرگ Gamespot دریافت کند و در بین بهترین عناوین سبک خود در سال انتشار باشد و رضایت طرفداران را به خود جلب نماید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 
 نویسنده :  مدیریت سایت   موضوع :  آرشیو بازی کامپیوتر, بازی اکشن, بازی شبیه ساز
4 نظر

دانلود بازی Bridge Constructor Medieval – اندروید

Bridge Constructor Medieval دانلود بازی Bridge Constructor Medieval   اندروید

Bridge Constructor Medieval از بازی های جدید و ساخته شده در سال 2014 میلادی به دست استودیو اندرویدی Headup Games در سبک پل سازی طراحی و منتشر شده است. خود را برای حضور در قرون وسطی و زمان جنگ های کلاسیک در این بازی آماده سازید! تمامی وسایل و نجهیزات برای ساخت یک پل خوب قرار داده شده اند تا شما کار را برای اولین بار آغاز کنید و باعث افتخار کشورتان شوید. نیرو های نظامی منتظر ساخته شدن پل هستند تا از روی آن با فرمان شما رد شوند و به سمت دشمنان هجوم ببرند. اما همیشه نیرو های نظامی نیستند که در بازی Bridge Constructor Medieval از روی پل عبور می کنند بلکه تجهیزات و آذوقه نیز از همین پل ها باید به دست سربازان برسند تا در مبارزات پیروز شوید و امتیاز و پول خوبی را از همین طریق به دست آورید.

باید توجه داشته باشید که نیرو های دشمن بیکار ننشسته اند و با ضربات متعددی قصد از بین بردن پل و نابود سازی سربازانتان را دارند و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. پل باید به نوعی در Bridge Constructor Medieval طراحی شود که علاوه بر تحمل وزن عابران، از لحاظ دفاعی نیز در بهترین شکل باشد و با اثابت چندین توپ یا گلوله در هم نشکند. برای عبور دادن آیتم ها و تجهیزات مهم در این بازی می توانید از درشکه هایی که به اسب ها متصل هستند، استفاده کنید اما فقط به میزان محدودی قادر به کمک گیری از آن ها هستید پس باید در شرایط ضروری آن ها را به کار بگیرید. در برخی از بخش ها و مرحله های بازی Bridge Constructor Medieval پل های از قبل ساخته شده نیاز به تعمیر اساسی یا ظاهری دارند تا قابل استفاده باشند و به نوعی در صرف هزینه زیاد و مواد اولیه مورد نیاز هم صرفه جویی می شود.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 
 نویسنده :  مدیریت سایت   موضوع :  آرشیو بازی موبایل, بازی اندروید
3 نظر

دانلود بازی مرد عنکبوتی The Amazing Spider-Man 2

The Amazing Spider Man 2 دانلود بازی مرد عنکبوتی The Amazing Spider Man 2

PC | Black Box Repack

The Amazing Spider-Man 2 دومین نسخه از عنوان Open-World و جهان باز مرد عنکبوتی برای PC و چند کنسول دیگر است که در 2014 به دست Activison منتشر شده است. Sam Riegel باری دیگر در این نسخه از بازی بازگشته است تا ناجی مردم شهر در نقش مردم عنکبوتی باشد و دشمنانی را که جدیدا پا به عرصه ظلم و تاریکی گذاشته اند، نابود سازد. البته Peter Parker نیز در داستان بازی حضور دارد و نقش به سزایی را در رسیدن شما به موفقیت ایفا می کند و در مراحل زیادی یاری می رساند. شرکت سازنده اعلام کرده است که تاراندازی عنکبوتی و نحوه مبارزه با دشمنان بازی The Amazing Spider-Man 2 بهبود چشم گیری نسبت به قبل داشته است و گشت و گذار در بالای شهر بزرگ New York و سیستم مبارزات لذت خیلی زیادی را نسبت به ورژن اول بازی به کاربر منتقل می سازد.

ماموریت ها در این بازی به دو دسته فرعی و اصلی تقسیم بنده شده اند و قسمت اصلی بخشیست که داستان بازی بر اساس آن روایت می شود ولی ماموریت های فرعی به طور دلخواه انجام می پذیرند و برای هر کدام پاداشی در نظر گرفته شده است. Hero or Menace سیستم جدیدیست که در The Amazing Spider-Man 2 طراحی شده است و به هر میزانی که دشمنان را در سطح شهر نابود کنید، به همان مقدار نیز باعث افتخار مردم خواهید شد و به نام قهرمان شناخته می شوید. هم چنین امکان Upgrade کردن کاراکتر مرد عنکبوتی به مرور زمان و با کسب امتیاز وجود دارد و می توانید آیتم های جدیدی را همانند لباس خریداری و از آن ها استفاده کنید. در بازی The Amazing Spider-Man 2 شاهد گرافیک خیره کننده یا نسل هشتمی نیستیم و تغییرات نسبتا زیادی بر روی گرافیک ایجاد نشده است، بلکه تمرکز سازندگان بر روی گیم پلی و نحوه روایت داستان بازیست.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 
 
 نویسنده :  مدیریت سایت   موضوع :  آرشیو بازی کامپیوتر, بازی اکشن, بازی پر حجم
12 نظر

دانلود بازی مونوپولی Monopoly Here and Now

Monopoly Here and Now دانلود بازی مونوپولی Monopoly Here and Now

Monopoly Here and Now از بازی های فکری چندین سال گذشته است که توسط افرادی به فروش می رسید و حالا کمپانی EA آن را به صورت بازی کامپیوتری عرضه کرده است. اساس و پایه این نسخه از بازی نیز همانند ورژن های قبلی بر پایه تجارت است و کاربر باید شانس خود را برای برنده شدن هزاران دلار بر روی صفحه به یادماندنی مونوپولی امتحان کند. برای شروع ابتدا باید سطح بازی را انتخاب نمایید و سپس تاس بیاندازید تا مهره های خود را حرکت دهید. دنیای واقعی در بازی Monopoly Here and Now به حالت مجازی در آمده است و ساختمان های متعددی از جمله آتش نشانی، پارکینگ، پلیس و از همه مهم تر بانک ها در آن قرار گرفته اند تا تجارت را برای اولین بار هم که شده در قالب یک بازی جذاب و سرگرم کننده تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

هر چند این بازی بر پایه شانس طراحی شده است ولی اگر قوانین اولیه و حرفه ای آن را به خوبی یاد نگیرید، ورشکست می شوید و برای جبران آن مجبور به ساعت ها تلاش هستید. در Monopoly Here and Now باید با توجه به قیمتی که هر ساختمان دارد، استراتژی مورد نظر خود را برگزینید و سپس خرید های لازم را انجام دهید تا در موقعیتی مناسب، سود خوبی را به جیب بزنید. در این بازی رسیک کردن مهم ترین بخشیست که باعث پیشرفت و موفقیت در بازار می شود و باید فرد ریسک پذیری باشید تا بتوانید از پس مشکلات بر بیایید. هر چند دقیقه یک بار در دوراهی قرار می گیرید که تصمیم گیری در آن ها بسیار سخت است و باید تجربه خوبی در این زمینه کسب کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید و به جلو بروید. کیفیت تصویر بازی Monopoly Here and Now در حد مناسبی نسبت به نسخ قبلی قرار دارد و از گیم پلی خوبی هم بهره می برد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







مطالب مرتبط
پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید