دانلوده نرم افزارهای اندروید

دانلوده نرم افزارهای اندروید

دانلوده نرم افزارهای اندروید

دانلوده نرم افزارهای اندروید

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلوده نرم افزارهای اندروید
MobileYab

mobileguard

موبایل گارد محافظ چند منظوره دستگاه اندرویدی شماست

موبایل گارد قدرتمندین و سبکترین آنتی ویروسی خواهد بود که تاکنون تجربه کرده اید چرا که بانک ویروسهای شناسایی شده این آنتی ویروس به صورت روزانه با بانک ویروسهای شناسایی شده توسط دو انتی ویروس اورجینال بیت دفندر و دکتر وب ، به واسطه سرورهای موبایل گارد بروزرسانی می شود.

 * آنتی ویروس قدرتمند با قابلیت بروز رسانی روزانه  * سیستم شناسایی ویروسهای تبلغاتی مخرب پنهان  * سرویس مسدود سازی و کنترل تماس و پیامک  * قابلیت تهیه پشتیبان از اطلاعات شخصی و بازیابی  * قابلیت کنترل و تشریح دسترسی هریک از برنامه ها  * مدیریت برنامه هاو سرویس های در حال اجرا دستگاه

sarzamin

شبکه اجتماعی سرزمین

برترین شبکه اجتماعی، با عضویت در خانواده سرزمین می توانید عکس فیلم موزیک و حال خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید در ضمن دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد.

شما هم به خانواده سرزمین بپیوندید
www.SARZAMINBLOG.org
جهت ورود به سایت کلیک کنید !

دانلود نسخه فول و آنلاک موزیک پلیر زیبای راکت برای اندروید Rocket Music Player Premium 2.8.3.14

امتیاز در گوگل پلی : 4.4 از 5 – قیمت در گوگل پلی 4 دلار

نسخه فول آنلاک 2.8.3.14 برای اولین بار در Apktops

 Rocket Music Player یک موزیک پلیر زیبا و خوش ساخت با امکانات جالب و اینترفیس دلچسب است که در این پست به معرفی آن می پردازیم .

Rocket Music Player Premium 2.8.3.14

ویژگی های این پلیر:

  • مرور و پخش موسیقی ها بر اساس آلبوم، هنرمندان، ژانر، آهنگ ها، پادکست ها و لیست پخش
  • ایجاد و ویرایش لیست پخش در دستگاه پخش
  • 5 باند اکولایزر گرافیکی (آندروید 2.3 +)
  • به روز رسانی پویای لیست زنده iSyncr به هنگام پخش موزیک ها
  • پخش صدا به صورت Fade‌ به هنگام تعویض و بستن موزیک ها
  • قابلیت کنترل از lockscreen
  • بوک مارکینگ بایگانی پادکست
  • دارای ویجت در ابعاد 4×1 و 4X2
  • پشتیبانی از اکثر برنامه های scrobbling

تغییرات : 

** رفع مشکلات

برای دانلود آخرین نسخه از این موزیک پلیر جالب به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

دانلود بازی فوق العاده زیبای گودزیلا به همراه دیتا برای اندروید Godzilla: Strike Zone 1.0.0

برگرفته از داستان فیلم بسیار زیبا و تماشایی گودزیلا

 سایت Apktops اولین منتشر کننده این بازی فوق العاده در ایران 

امتیاز در گوگل پلی : 4.3 از 5 – کاملا آفلاین و تست شده 

Godzilla نام بازی فوق العاده زیبایی است که اخیر برای گوشی های اندروید منتشر شد و ما در این پست از سایت Apktops به عنوان اولین وب سایت ایرانی توضیحات و لینک دانلود آن را خدمتتان معرفی می کنیم . این بازی برگرفته از فیلم بسیار خوش ساخت و پرطرفدار گودزیلا است .

g0

g4
g2 g3

Godzilla Strike Zone 1.0.0

گودزیلا وارد شهر شده است و قصد دارد تمام شهر را نابود ساخته و از بین ببرد . حتی همین حالا هم خسارت های زیادی را به شهر وارد کرده و شما باید خود و تیم تان همراه شده و با استفاده از روش های مختلف و انواع اسلحه ها و وسایل نقلیه زمینی و هوایی شهر را از زیر پاهای گودزیلا نجات دهید چرا که به زودی او همه چیز را با خاک یکسان خواهد کرد! بازی دارای گیم پلی بسیار خوب و گرافیک عالی است که توانسته در گوگل پلی هم امتیاز بسیار خوبی را به دست آورد . برای دانلود آخرین نسخه از بازی به همراه فایل دیتا و مطالعه راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب همین پست از سایت Apktops مراجعه نمایید .

دانلود بازی استراتژیک و اعتیاد آور Castle Clash با گرافیک و گیم پلی عالی برای اندروید Castle Clash 1.2.43

یکی از پرطرفدارترین بازی های استراتژیک اندروید ( امتیاز در گوگل پلی : 4.6 از 5 )

توجه : بازی آنلاین است اما حتی با Gprs ایرانسل و همراه اول نیز قابل استفاده است 

Castle Clash که در این پست از سایت Apktops به معرفی جدیدترین نسخه رسمی و انگلیسی از آن می پردازیم نام یکی از مطرح ترین و بهترین بازی های استراتژیک و با سبکی شبیه به بازی clash-of-clans است که می تواند به آن لقب یکی از اعتیادآورترین بازی های استراتژیک اندروید را نیز داد . در این بازی کار شما ساخت قلعه های مختلف و جمع آوری و ساختن سپاه و نفر گیری و تبدیل شدن به یک تیم قدرتمند و مطرح در دنیای بازی است که شامل مراحل و رده بندی های امتیازی مختلف است . 

cas1

cas3
cas2

ویژگی ها : 

** قابلیت ایجاد ارتش های قدرتمند با نیروهای وحشی
** وجود انواع ابزارهای مختلف برای ساخت بهترین قلعه های قابل ساخت
** قابلیت نمایش میزان تندرستی هر نفر بر بالای سر وی
** گرافیک بسیار زیبا و دلنشین و موزیک متن های واقعا زیبا و به نناسب

تغییرات : 

  1. New Legendary Hero “Minotaur Chieftain”
  2. a sixth Hero Base
  3. Fixed multiple bugs that hindered game performance

 برای دانلود آخرین نسخه از بازی به ادامه مطلب همین پست از سایت Apktops مراجعه نمایید . 

دانلود بازی آفتابه یک بازی فکری و جذاب ایرانی Aftabe v1.0.1

آفتابه ! نام یک بازی فکری زیبا و خلاقانه است که توسط چند تن از برنامه نویسان ایرانی طراحی شده است. بازی آفتابه مشابه بازی حدس بزن طراحی شده است با این تفاوت که در بازی تصاویری عجیب و بی ربط به شما نمایش داده می شود و شما باید حدس بزنید که این تصویر بیانگر کدام کلمه  یا شی می باشد. تصاویر و لغات تقریبا مشابه پیج غلط نامه کدخدا در فیس بوک است!

aftabe-1

 

گرافیک این بازی نسبت به سایر اپ های طراحی شده ایرانی بالاتر بوده و از نظر ما جزو برترین اپ های ایرانی محسوب می شود اما سازندگان بازی می توانستند نام بهتری هم برای این بازی انتخاب کنند.

 

ویژگی های بازی آفتابه:

  • گرافیک زیبا و جذاب
  • دارای 144 مرحله
  • امکان خرید سکه جهت استفاده از راهنما در بازی
  • کسب سکه بعد از گذراندن هر مرحله
  • استفاده از سکه ها جهت حذف چند حرف یا رفتن به مرحله بعد

 

جدیدترین نسخه بازی آفتابه را می توانید از سایت Apktops در ادامه مطلب دانلود نمایید.

دانلود نسخه جدید بازی Real Racing با گرافیک خارق العاده به همراه دیتا برای اندروید Real Racing 3 2.2.0

نکته مهم : هر دو فایل Apk و دیتا برای چیپست های مختلف متفاوت است

و به تفکیک از ادامه مطلب قابل دانلود است 

آپدیت فوق العاده : قابلیت رانندگی با اتومبیل های رو باز و بدون سقف در  نسخه 2.2.0 !

====================================

 آپدیت جدید پست : روش مود و بی نهایت در بازی :

 پوشه Doc را از اینجا دانلود و اکسترکت و در پوشه com.ea.games.r3_row کپی کنید 

تشکر از Hadi مدیر بخش نظرات 

مطمئنا Real Racing را می شناسید! بازی ای که می توان آن را در تمام نسخه ها ، گرافیکی ترین بازی تولید شده با سبک اتومبیل رانی  برای گوشی های آندرویدی برشمرد . حال EA تصمیم به تولید نسخه 3 ازاین بازی با گرافیک واقعا تماشایی را کرده و حالا Real Racing 3 آمده است که بگوید باز هم برنده و پیشتاز است!  بهتر از تصاویری از محیط بازی را با هم ببینیم . نسخه جدید بازی مسابقات اتومبیل رانی Real Racing هم اکنون از طریق Apktops معرفی می شود و در این نسخه نیز همانند نسخه های قبلی شاهد گرافیک فوق حرفه ای و مناظر و صحنه های اتومبیل های واقعا طبیعی و واقعی هستیم .

Real Racing 3 2.2.0 (3) Real Racing 3 2.2.0 (2)

 در سومین نسخه از Real Racing ، خودروهایی از کمپانی های مشهور پورشه ، لامبورگینی ، آئودی و بوگاتی انتظار شما را می کشند . حال آنکه با بهره گیری از قابلیت مولتی پلیر ، امکان انجام بازی به صورت چند نفره به همراه دوستان تان در این نسخه وجود خواهد داشت .طراحی اتومبیل ها بسیار واقعی و با در نظر گرفتن تمامی جزییات آنها می باشد . ۴۵ خودروی مختلف که ۲۲ عدد از آنها برای اولین بار در بازی های ریسینگ ساخته شده برای موبایل حضور دارند .برای داشتن یک بازی پویا و واقعی نه تنها اتومبیل های واقعی ، بلکه مردمان واقعی و مکان های واقعی نیز باید وجود داشته باشند که خوشبخاته هر سه مورد در Real Racing 3 لحاظ شده اند . انتخاب های شما در این بازی به صورت خارق العاده ای افزایش پیدا کرده است . بیش از ۹۰۰ رویداد مختلف نظیر جام ، رقابت های تکی و … برایتان فراهم گردیده اند . افزون بر این خواهید توانست اتومبیل های خود را با آپگرید کردن قسمت های مختلفشان ، به بالاترین سطح عملکرد رسانید و قدرت و سرعت را هنگام استفاده احساس کنید .برای دانلود فایل دیتا و apk بازی و مطالعه راهنمای استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

تفییرات : 

** تجربه رانندگی با Porsche 911 RSR (2014) and Hyundai Veloster Turbo و اتومبیل های جدید بدون سقف و مسابقه ای

** عوض شدن آیکون بازی

** اضافه شدن 6 اتومبیل جدید

** بهبود کلی گرافیک بازی و رفع مشکلات گزارش شده

نکته 1 : در صورتی که به پیغام دانلود برخوردید مطمئن باشید فایل دیتا به درستیو به صورت کامل کپی نشده یا چیپست درست را انتخاب نکرده اید نسخه معرفی شده در Apktops  مثل همیشه کاملا آفلاین و بی مشکلاجرا خواهد شد و بی نیاز به دانلود هر نوع دیتای جانبی است لطفا به پیشنهادی که در ادامه پست داده ایم حتما توجه نمایید

نکته 2 : در صورتی که در هنگام اکسترکت فایل دیتا به ارور برخورید از نرم افزار 7Zip استفاده نمایید . دیتاها بدون مشکل و تست شده هستند

راهنمایی و پیشنهاد مدیریت : با توجه به اینکه دیتای این بازی به صورت تک فایل obb نیست و به صورت پراکنده است توصیه می کنیم دیتای بازی را در کامپیوتر اکسترکت نکنید چرا که تعداد فایل های کوچک موجود در فایل دیتا بسیار زیاد است و علاوه بر اینکه زمان زیادی را باید صرف کپی این دیتا بر روی گوشی کنید ممکن است تعدادی از فایل های دیتا به درستی کپی نشود و شما در بازی با پیغام دانلود روبرو می شوید . بهترین کار ممکن که آن را حتما توصیه می کنیم این است که فایل فشرده دیتا با فرمت RAR را به گوشی اندرویدی خود انتقال داده و توسط نرم افزار Zarchiver Pro که در این پست معرفی شده در محل Android/data اکسترکت نمایید . با این کار دیتا همزمان اکسترکت و کپی خواهد شد . با توجه به اینکه دیتای های سایت دارای پسورد www.apktops.ir است نرم افزار بی نظیر Zarchiver همان طور که قبلا اشاره کردیم قابلیت اکسترکت فایل های پسورد دار را نیز داراست و پسورد در شروع اکسترکت از شما خواسته خواهد شد . روش استفاده و کپی با استفاده از این نرم افزار هم به این صورت است که بر روی فایل فشرده دیتا که دانلود کرده اید کلیک کرده و وقتی به پوشه com.ea.games.r3_row رسیدید این پوشه را کپی و به مسیر Android/data می روید و در آن جا اکسترکت می کنید .

==============================================================================

دانلود نسخه فول و کرک شده بهترین نرم افزار ویرایش فایل های صوتی اندروید Voice PRO 3.1.2

امتیاز در گوگل پلی : 4.4 از 5 – قیمت نرم افزار در گوگل پلی :  13 دلار!!! 

جدیدترین نسخه نرم افزار بی نیاز به هر نوع کرک و سریال و پچ: کاملا تست شده 

به درخواست کاربران  برای اولین بار در Apktops!

قصد داریم یکی از فوق العاده ترین و بی نظیرترین برنامه های ساخته شده برای گوشی های اندرویدی را معرفی کنیم که توسط این نرم افزار گوشی اندرویدی شما به طور کامل نقش یک کامپیوتر شخصی را تمام و کمال ایفا خواهد کرد . توسط نرم افزار Voice PRO که هم اکنون به معرفی آن می پردازیم قادرید فایل های صوتی خود را با کیفیتی بالا (حتی بهتر از نرم افزارهای مشابه در ویندوز ) ویرایش کنید ، همچنین با کیفیت فوق العاده ای صداها را ضبط کنید . این نرم افزار جز 20 برنامه برتر پولی گوگل پلی با گرانترین مبلغ فروش است که نسخه پولی نرم افزار به صورت کاملا رایگان از طریق Apktops در اختیار شما قرار می گیرد .

Voice PRO 3.1.2

Voice PRO 3.1.2 (3)

ویژگی ها : 

** دارای افکت های صوتی زیبا
** افزایش یا کاهش شدت صدای آهنگ ( با دقت تنظیم کنید تا به اسپیکر گوشی آسیبی نرسد )
** قابلیت ضبط صدا بر روی آهنگ خالی ( سیستم Karaoke )
** قابلیت تبدیل صدای ضبط شده به متن ( با پشتیبانی بیش از 50 زبان ، البته غیر از فارسی )
** قابلیت به اشتراک گذاری فایل ها بر روی ف.ی.س بوک و ت.وییتر و سرویس های ابری دیگر
** تبدیل فایل های تصویری به صوتی
** ضبط با سه فرمت mp3,ogg,wave
** قابلیت افزایش بیت ریت ضبط صدا تا 320 Kb/s
** قابلیت ضبط صدا در پس زمینه
** قابلیت ادامه ضبط در هر زمان دلخواه
** قابلیت حذف صدای خواننده و افزایش بهره
** ادیتور فایل های صوتی با رابطی کاربرپسند و زیبا
** قابلیت تبدیل فرمت های فایل صوتی به یکدیگر
** قابلیت نصب بر روی SDcard
** قابلیت تنظیم اتوماتیک بهره جهت حذف نویز
** دارای help داخلی قوی
** قابلیت توقف ضبط در حین دریافت تماس و ادامه دادن آن

Voice PRO 3.1.2 (2)

 App های بی نظیر و فول کرک بدون نسخه های مشابه در سایت های دیگر فقط در Apktops.ir!

 

 

دانلود بهترین نرم افزار یادآوری کارها و قرارهای روزانه برای اندروید Any.do To-do List & Task List 2.53

امتیاز در گوگل پلی : 4.5 از 5

مطمئنا شما هم که صبح هنگام از منزل به بیرون می روید ، کارهایی را می بایست در زمان معین و مناسب انجام دهید ، قرارهایی با دوستان و همکارانتان دارید که باید سر موقع حود را به آن ها برسانید . اگر می خواهید این قرارها و کارها را فراموش نکنید پیشنهاد می کنیم از نرم افزار فوق العاده Any.DO To Do List  استفاده کنید .  اینترفیس و محیط این نرم افزار ، آن قدر زیباست که در همان اولین ورود به آن ، متوجه می شوید که با یک نرم افزار کاملا حرفه ای و کار شده روبرو هستید.

any.do

از قابلیت های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

** پیگیری کارهایی که می خواهید انجام دهید در هرجا و هر زمان
** تنظیم یادآوری برای (کارهای ضروری)
** حذف وظایف با تکان دادن گوشی
** اولویت بندی وظایف بر حسب تاریخ، پوشه
** چک کردن کارها از صفحه اصلی (widget)
** ضبط کارها و بخش آن توسط برنامه(ضبط صدا)
** قابلیت گرفتن نسخه پشتیبان در کارت حافظه (SD card)
** 2تم متفاوت (سیاه و سفید)

تغییرات : 

** Avoid incoherent login scenarios

اگر به دنبال این سبک نرم افزار هستید ، Any.DO To Do List | Task List را به شما پیشنهاد می کنیم  که برای دانلود آخرین نسخه از آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







مطالب مرتبط
پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید