آنتی ویروس دکتروب با لایسنس و آموزش فعال سازی

اپلیکیشن 75 دلاری اندروید

آنتی ویروس های متعددی برای اندروید ارائه شده اند و یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین آنها آنتی ویروس دکتر وب است! یا بصورت کامل همان Dr.Web Anti-virus که در چندین قالب در مارکت رسمی اندروید ارائه شده است و لایسنس این اپلیکیشن 75 دلار قیمت دارد و امروز در سایت یک موبایل جدیدترین نسخه آنتی ویروس Dr.Web را به همراه لایسنس فعال تا سال 2016 میلادی و آموزش فعال سازی برای دانلود در دسترس شما عزیزان قرار داده ایم.

کنترل و یافتن در زمان سرقت گوشی:

در Dr.Web Anti-virus امکانات متعددی برای تامین امنیت شما وجود دارد که از موارد مهم می توانید به قابلیت هایی برای یافتن دستگاه در زمان سرقت و یا حذف کلیه اطلاعات موجود بر روی گوشی بصورت کنترل از راه دور اشاره کنیم که این شاید برای شما نیز چنین امکاناتی جالب و البته که کاربردی باشد.

گوشی یا تبلت پاک و بی دردسر با دکتر وب:

شاید شما هم از شر اس ام اس های تبلیغاتی در عذاب باشید و گاه و بی گاه برای شما هم اس ام اس های تبلیغاتی مزخرف بیاید و با استفاده از این برنامه می توانید از شر آنها برای همیشه راحت شوید و یا می توانید با خیال راحت در اینترنت به گشت و گذار بپردازید و یک گوشی سالم و عاری از هرگونه مخرب داشته باشید. از حریم خصوص و اطلاعات خود محافظت نمایید و همیشه آسوده خاطر باشید.

جدیدترین نسخه آنتی ویروس Dr.Web Anti-virus Life license 9 با لایسنس 75 دلاری بصورت رایگان!
آنتی ویروس اندروید دکتروب به همراه لایسنس Dr.Web v.9 Anti-virus 9.01.3